• Autor: dondiego00
    • Wyświetleń: 1822
    • Dodano: 2022-07-25 / 08:30
    • Komentarzy: 0

    Przemysław Pytlik - To była gra na emocjach mieszkańców TBS-ów

    (Fot. Dżacheć)

    20 lipca 2022 r kończy się 36-miesieczny okres dostosowawczy do wymogów Uchwały Reklamowej Miasta Opola. Od tego dnia wszystkie reklamy (stare i nowe) muszą być zgodne z przepisami uchwalonymi przez Radę Miasta Opola. Ta ustawa była bardzo potrzebna i z pewnością zwiększy atrakcyjność Opola, a trzy lata były odpowiednim czasem by dostosować się do wymogów - mówi Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.

    Podczas ostatniej sesji rady miasta Opolscy radni przyjęli uchwałę, która w konsekwencji ma pomoc mieszkańcom Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, którzy mają problem z wykupem mieszkań na własność. Jednak według opozycyjnych radnych miejskich to nie wystarczająca pomoc skierowana do mieszkańców TBS-u. To jest okręcanie kota ogonem, jeżeli byłaby chęć radnych nie adresowaliby apelu do prezydenta miasta tylko do rządzących Polską, bo to oni tworzą prawo dodaje Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.

    O problemach mieszkańców TBS-ów, o uchwale reklamowej Opola podczas dzisiejszej Drugiej Kawy opowie Przemysław Pytlik wiceprzewodniczący Rady Miasta Opole.



    reklama

    Napisz co o tym myślisz!

    Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
    Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.