• Wyświetleń: 933
    • Dodano: 2019-09-04 / 12:07
    • Komentarzy: 0
    • Artykuł sponsorowany

    Opolskie firmy mają się czego bać. Nadchodzą konkurenci z innych miast! Jak się przed nimi obronić?

    Mimo że konsumenci coraz częściej skłaniają się ku lokalnym lub krajowym produktom i usługom, rezygnując z importowanych, lokalnym firmom rośnie konkurencja. Nie koniecznie jednak dostrzeżemy ją na rynku lokalnym, a za to, w internecie.

    Większe biznesy zauważają okazję na mniejszych - lokalnych rynkach i decydują się docierać do klientów poprzez internet - a mianowicie poprzez własną stronę internetową i jej pozycjonowanie lokalne.


    Co możesz zrobić by się uchronić? Tak naprawdę nic, działając tylko lokalnie i próbując przyciągnąć klientów tradycyjnymi sposobami. Konsumenci już dawno przenieśli się do internetu. To wpisując w wyszukiwarkę Google podejmują decyzje, szukają opinii na temat produktów i usług oraz dokonują zakupów. Szukając więc usługi w Opolu wpisują: usługa / produkt + Opole. Te strony, które pojawią się na pierwszych stronach zyskają klientów. Coraz częściej są to większe firmy, które próbują się wypozycjonować na lokalne frazy. Jeżeli więc prowadzisz biznes lokalny nie może Cię tam zabraknąć.

    Od czego zacząć i co zrobić aby Twoja firma zaistniała w internecie?

    Na początku zainwestuj w stronę internetową. Będzie to wizytówka Twojej firmy w internecie, dzięki której osoby szukające danej usługi lub produktu w Opolu lub okolicach, natrafi na Twoją ofertę. Dodatkowo umieszczenie Twojej firmy w Google sprawi, że osoby w okolicy znajdą Twoją firmę i z łatwością sprawdzą jej lokalizację oraz możliwości dojazdu.

    Jak zdobyć klientów w Opolu i okolicach dzięki internetowi?

    Jeżeli prowadzisz małą firmę i masz już swoją stronę internetową, pora by zabrać się za jej pozycjonowanie. Jak i od czego zacząć? Przede wszystkim w opisie firmy, czyli w zakładce "o mnie" lub "o nas" użyj fraz, które będą odnosiły się do swojej działalności i lokalizacji. Pamietaj aby podać dokładny adresu firmy wraz z danymi kontaktowymi. Pozwoli to szukającemu użytkownikowi bardzo szybko się z tobą skontaktować lub trafić do twojej firmy, sklepu lub miejsca, w którym świadczysz usługę.
    W tekstach na stronie internetowej zadbaj o ich nasycenie frazami kluczowymi, które będą bezpośrednio dotyczyły twojej usługi oraz lokalizacji. Nie może w nich więc zabraknąć słów z odniesieniem do miasta, np. Opola. I ostatnie, równie ważne zoptymalizuj nagłówki oraz meta tagi a także znacznik na Mapie Google.

    Błędy jakie możesz popełnić chcąc pozyskać klientów lokalnie?

    Jednym z najczęstszych błędów lokalnych biznesów, które pozycjonują swoją stronę internetową jest próbowanie zdobycia pozycji na zbyt ogólne frazy, jak np. "fryzjer", "mechanik". W rezultacie na efekty pozycjonowania strony trzeba czekać dłużej, ponieważ konkurencja na tak ogólne frazy jest większa, a potencjalni klienci mogą szukać danej usługi lub produktu w zupełnie innej lokalizacji. Pozycjonując się na bardziej konkretne, niszowe frazy działalności lokalne mają o wiele większe szanse na szybkie efekty pozycjonowania stron, czyli na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania oraz na pozyskanie klientów, którzy szukają produktów lub usług dokładnie w danej lokalizacji.

    Artykuł sponsorowany

    reklama

    Napisz co o tym myślisz!

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".