• Wyświetleń: 917
    • Dodano: 2020-10-29 / 13:00
    • Komentarzy: 0
    • Artykuł sponsorowany

    Przykuj uwagę klienta. Nieoczywista metoda marketingu.

    W dobie natłoku informacji ciężko przebić się do świadomości klientów nawet z wartościowym produktem lub usługą. Różne formy reklamy bombardują naszych potencjalnych odbiorców. Jak zyskać ich uwagę?


    Oryginalność zawsze jest w cenie. Oznacza to, że kampanie marketingowe nie muszą być drogie, aby były skuteczne. Ice Bucket Challenge rozprzestrzeniło się po świecie wirusowo. Choć może nie jest to najlepsze określenie w dzisiejszych realiach. Powiedzmy, że bardzo szybko w sposób organiczny dotarło do milionów ludzi na całym świecie. Choć cel akcji jest zacny, to taki pomysł można zastosować i robi się to również w innych okolicznościach. O sile tego narzędzie przekonał się niedawno sklep sprzedający luksusowe obuwie. Odzew przerósł prawdopodobnie oczekiwania zleceniodawcy. Kreatywności nie brakuje także firmom, które stawiają na promocję za pomocą naklejek. Czy dzięki nim zdobędziemy uwagę klientów?

    Na początku jest pomysł

    Naklejki to przydatne narzędzia dobrze przemyślanej kampanii sprzedażowej, promocyjnej czy wizerunkowej. Wykorzystuje się je do pakowania ekskluzywnych gadżetów czy oznacza pudełka, promując w ten sposób dodatkowe lub komplementarne w stosunku do sprzedanego produkty. Czasami wystarczy samo logo, które niczym piktogram powie wiele odbiorcom, którzy potrafią je odczytać. Choćby takie nadgryzione jabłko, które szybciej zaprowadzi nas do giganta z Cupertino niż warzywniaka. Na wlepkach, jak się czasami nazywa naklejki znaleźć się może także nazwa firmy lub hasło promocyjne. W formie dodatku można je dołożyć do każdego zamówienia. Czasami ktoś naklei je na lodówkę, laptopa lub szafkę. Od tego momentu nasz niemy agent reklamowy zaczyna swoje zadanie. Promocję i utrwalenie naszej marki w świadomości klientów. Zaprzyjaźniony producent naklejek zadba o nasze zapasy, a można go znaleźć m.in. na https://polinal.pl/

    Wykonanie ma znaczenie

    Współczesne naklejki, czyli nasze narzędzia marketingowe przybierają różne rozmiary, kształty i formy. Możemy wybierać spośród wielu ich rodzajów jak np. naklejek papierowych, przeźroczystych, odblaskowych, podłogowych, magnetycznych i wielu innych. Dostępne są warianty 3D, a także modele metalowe. Daje to kolejne możliwości ich zastosowania. Zimny metal z eleganckim grawerem kojarzy się z prestiżem i luksusem. Można nimi oznaczać wyjątkowe produkty lub gadżety firmowe. Taka naklejka sama w sobie może nim być.

    Warto pamiętać, aby druk naklejek wykonać w wysokiej jakości. W ten sposób unikniemy nieprzyjemnych, a czasami kontrowersyjnych sytuacji. Najczęściej drukarnie na podstawie przesłanych projektów wykonują testowy druk, który trafia do naszej oceny. Mamy więc czas na ewentualne korekty i dopieszczenie detali, które są dla nas ważne. Coś estetycznego, ładnie wyglądającego, a czasami krzykliwego spodoba się klientom, którzy przynajmniej w części pochwalą się naklejką np. na laptopie lub pokrowcu od gitary. Ważna więc jest ?dbałość o szczegóły. Dzięki temu istnieje duża szansa na zdobycie kolejnego darmowego pracownika promującego naszą markę.

    Naklejki to narzędzia, które umiejętnie wykorzystane przyniosą wymierne rezultaty. Ciekawy pomysł wraz z dobrą realizacją zapewni odzew w krótkim i długim terminie. Zwiększone zainteresowanie to więcej szans na sprzedaż. Warto pomyśleć, jak to narzędzie można wykorzystać w naszej firmie. Rezultaty będą zaskakujące.

    Artykuł sponsorowany

    reklama

    Napisz co o tym myślisz!

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".