• Autor: Aga_Ko
    • Wyświetleń: 6266
    • Dodano: 2020-03-18 / 20:59
    • Komentarzy: 7

    Ogólnopolska awaria systemu Pyszne.pl. Klienci i restauratorzy oburzeni

    (Fot. Archiwum)

    Oburzeni klienci od godzin popołudniowych w środę 18 marca oczekiwali na swoje opłacone zamówienia... których nie otrzymały restauracje. Restauratorzy również na tym stracili.


    - Drodzy Klienci, nasz serwis doświadczył dziś problemów w związku z atakiem ddos. W jego wyniku może nie być możliwe poprawne złożenie zamówienia. Pracujemy nad jak najszybszym wsparciem dla wszystkich, którzy napotkali problemy. Zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym kontakt@pyszne.pl. Dziękujemy serdecznie za wyrozumiałość w tej wyjątkowej sytuacji. Zespół Pyszne.pl - poinformowało Pyszne.pl na platformie Facebook.

    W kilka sekund wylała się fala hejtu ze strony osób, które godzinami oczekiwały na swoje opłacone zamówienia. - Zrobiłam zamówienie jak dotychczas przez platformę, opłaciłam sugerowanym przelewem z wiadomych powodów. Dostałam maila z linkiem do śledzenia zamówienia. Pieniądze został mi pobrane z konta. Po 2 godzinach czekania status zamówienia nie zmienił się, więc zadzwoniłam do restauracji. Tam poinformowano mnie, że żadnego zamówienia nie otrzymali - pisze Agnieszka.

    Również restauratorzy są oburzeni tą sytuacją. - O tym, że system pyszne ma awarię dowiedzieliśmy się od klientów, którzy dzwonili z pretensjami. Niestety nie widzimy tych zamówień, możemy jedynie informować kolejnych oburzonych klientów, że zamówienia najzwyczajniej nie docierają. Z tego co się orientujemy sytuacja trwa od około 16:00 - mówi nam jeden z opolskich restauratorów

    - Klienci bez jedzenia, restauracja bez klientów. 25 klientów czeka na zamówienia, wszyscy dzwonią po 2h z zapytaniem co się dzieje z ich zamówieniem a nasza restauracja nie wie o co chodzi. Już wkrótce pyszne.pl będzie prosić restauratorów o współpracę za ich politykę i kosmiczną prowizję - piszą internauci.

    Na tę chwilę wygląda na to, że problem jest ogólnopolski, a awaria trwała około 4 godzin bez informacji ze strony usługodawcy, co oznacza, że tysiące Polaków mogło przelać pieniądze za złożone zamówienia (które można było składać jak dotychczas - nie było informacji o awarii) i nie otrzymało posiłku.

    Do sprawy wrócimy.

    reklama

    Napisz co o tym myślisz!

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2020-03-19 18:53:05 [31.0.124.*] id:1593971  
    opolaninn: Napisał postów [2217], status [Szycha] Reputacja
    I bardzo dobrze pyszne pl to badziewie jakich mało !

    Nick:
    Treść:
    2020-03-19 12:27:24 [5.173.41.*] id:1593918  
    chrząszcz: Napisał postów [5128], status [VIP] Reputacja
    ciężko będzie teraz utrzymać BMI na wysokim poziomie... życie

    Nick:
    Treść:
    2020-03-18 21:30:08 [5.173.32.*] id:1593846  
    Król Forum: Napisał postów [1583], status [zrobił/a karierę] Reputacja
    Nie ma to jak alinklusiwe, na wczasach, ale za tydzień wracam i mam nadzieję że będzie to działać.

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
    2020-03-19 11:47:02 [80.49.172.*] id:1593915  
    kgb14: Napisał postów [5356], status [VIP] Reputacja
    Wczasy bez 24Opole to nie wczasy :))))
    2020-03-18 21:38:22 [188.123.205.*] id:1593848  
    ombre: Napisał postów [18801], status [VIP] Reputacja
    Prądu zabraknie to masa ludzi umrze z głodu bo nie będzie jak zamówić i zapłacić.

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
    2020-03-19 09:02:43 [5.173.88.*] id:1593878  
    Uoldd: Napisał postów [914], status [stały bywalec] Reputacja
    Właśnie tak ;)
    2020-03-18 22:30:45 [83.26.162.*] id:1593855  
    MGIEŁKA: Napisała postów [18096], status [VIP] Reputacja
    to atak wirusa ....... koronnego

    Nick:
    Treść: