• Autor:
    • Wyświetleń: 1173
    • Dodano: 2007-02-26 / 22:16
    • Komentarzy: 0

    Opole odwiedził kabaret MUMIO

    To mistrzowie kabaretu absurdu - nic więc dziwnego że duża sala teatru im. J. Kochanowskiego wypełniona była niemal do ostatniego miejsca. Występ był kolejnym z cyklu - organizowanych przez Nową Trybunę Opolską - Opolskich Poniedziałków Artystycznych.



    Ideą spotkań jest ożywienie mieszkańców miasta w takim dniu jak poniedziałek - tak aby cały tydzień minął nam już w pozytywnym nastroju. Jak się okazuje, pomysł przyjmuje się doskonale a występy odwiedzają tłumy.



    Dziś na scenie wystąpił Kabaret Mumio, któremu ogromną popularność przyniosła seria reklam dla jednej z sieci komórkowych, w których zastosowano nietypową dla reklamy formułę absurdu. Wśród internautów niezwykle popularne stały się zwroty z reklam - szczególną popularność zdobyło słowo kopytko, użyte w jednej z nich. Inne słowo, czasowstrzymywacz, zostało uznane przez użytkowników portalu Onet.pl za słowo roku 2006, wyprzedzając słowa wiążące się z polityką, takie jak wykształciuch, Irasiad czy rydzykanci.



    W ramach poniedziałkowych spotkań, już wkrótce wystąpi Maciej Stuhr.



    info: 24opole.pl / nto.pl
    foto: 24opole.pl
    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".