- Autor:
- Wyświetleń: 1173
- Dodano: 2007-02-26 / 22:16
- Komentarzy: 0
Opole odwiedził kabaret MUMIO
To mistrzowie kabaretu absurdu - nic więc dziwnego że duża sala teatru im. J. Kochanowskiego wypełniona była niemal do ostatniego miejsca. Występ był kolejnym z cyklu - organizowanych przez Nową Trybunę Opolską - Opolskich Poniedziałków Artystycznych.
Ideą spotkań jest ożywienie mieszkańców miasta w takim dniu jak poniedziałek - tak aby cały tydzień minął nam już w pozytywnym nastroju. Jak się okazuje, pomysł przyjmuje się doskonale a występy odwiedzają tłumy.
Dziś na scenie wystąpił Kabaret Mumio, któremu ogromną popularność przyniosła seria reklam dla jednej z sieci komórkowych, w których zastosowano nietypową dla reklamy formułę absurdu. Wśród internautów niezwykle popularne stały się zwroty z reklam - szczególną popularność zdobyło słowo kopytko, użyte w jednej z nich. Inne słowo, czasowstrzymywacz, zostało uznane przez użytkowników portalu Onet.pl za słowo roku 2006, wyprzedzając słowa wiążące się z polityką, takie jak wykształciuch, Irasiad czy rydzykanci.
W ramach poniedziałkowych spotkań, już wkrótce wystąpi Maciej Stuhr.
info: 24opole.pl / nto.pl
foto: 24opole.pl
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.