Rzetelność informacji o imprezach gwarantują poszczególne lokale.
    Rozrywka

    Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II

    zaprasza na:

    Rola narracji w game designie

    20

    kwietnia

    2018

    PIĄTEK

    Minorytów 4
    77 454 80 30
    Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II
    Ceny biletów

    wstęp:

    BRAK INFORMACJI

    Start imprezy

    start imprezy:

    17:30

    Rezerwacje

    rezerwacje:

    BRAK INFORMACJI

    20.04, piątek w godzinach 17:30 - 20:30

    Miejska Biblioteka Publiczna w Opolu
    ul. Minorytów 4, 45-017 Opole

    Narracja jest jednym z ważniejszych elementów w projektowaniu gier. Wręcz jest ona kluczem, który pozwala grom nazywać się medium narracyjnym, przekazującym opowieści.
    Współcześnie storytelling, czyli nic innego jak snucie opowieści, staje się gorącym tematem w dyskusjach o sposobach przekazywania treści, co wręcz definiuje 'media' jako koncepcję i jako przemysł.
    Nie zawsze jednak tak było - znamy całe generacje gier, które nie miały wcale ambicji opowiadania historii, sama narracja zresztą to nie tylko opowiedziane historie.
    Czym zatem jest narracja i jak wszywa się ją we współczesne gry? Jako, że Uniwersytet Opolski planuje otwarcie się (już w tym roku) na studia nad grami, spróbujmy przyjrzeć się tej najpopularniejszej chyba, dziedzinie game studies.

    Panel dyskusyjny poprowadzi ŁUKASZ SASUŁA - historyk, doktorant literaturoznawstwa, współautor książki o religijności mediów. Pisze pracę doktorską z zagadnienia narracyjności gier, na przykładzie fikcyjnych wątków religijnych. Gracz od 7 roku życia, od 5 lat pracownik branży gier i nauczyciel akademicki.
    Miłośnik papierowych gier RPG i twórczości studia Black Isle.