To odpowiedź na rosnące potrzeby pacjentów hospitalizowanych przez dłuższy czas, a także ich bliskich, którzy teraz w prosty sposób mogą przekazać potrzebne rzeczy - od odzieży po drobne artykuły osobiste - bez konieczności wchodzenia na oddział.
- Chcemy, by nasi pacjenci czuli się nie tylko bezpieczni, ale również zaopiekowani i komfortowo - podkreśla dyrekcja szpitala. - Każda taka inicjatywa to krok w stronę humanizacji opieki szpitalnej.
Nowy paczkomat to tylko część większego projektu rozbudowy oferty usług pozamedycznych w szpitalu. W USK Opole działa już szereg udogodnień dostępnych dla pacjentów, osób odwiedzających oraz personelu:
- Samoobsługowe ekspresy kawowe - dostępne w głównym korytarzu (poziom 0) oraz w poczekalni Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Automat z ciepłymi posiłkami - korytarz główny, poziom 0.
- Automaty z przekąskami i napojami - zarówno w części ogólnodostępnej (poziom 0), jak i wewnętrznej SOR-u.
- Bufet/kiosk - czynny codziennie, oferuje nie tylko żywność i prasę, ale również ciepłe dania na zamówienie (poziom 0, przy holu głównym).
- Apteka ogólnodostępna - poziom -1, czynna od poniedziałku do soboty.
- Sklep ze sprzętem ortopedycznym i rehabilitacyjnym - realizujący także wnioski NFZ, poziom -1.
malutka30: Napisała postów [89], status [młodszy wyjadacz]
Super. Osobiście uważam, że to bardzo dobry pomysł. W NIO w Gliwicach stoi taki paczkomat i przebywając tam ponad dwa miesiące mogłam zamówić sobie na allegro co chciałam, rodzina mogła przesłać mi rzeczy bez jechania z Opola kilka razy w tygodniu.