• Wyświetleń: 442
    • Dodano: 2022-06-28 / 16:27
    • Komentarzy: 0
    • Artykuł sponsorowany

    Promowanie swojej marki na TikToku. Od czego zacząć?

    Poszukujesz miejsca w Sieci, które pozwoli ci na ekspansywny wzrost zasięgu? Twoja marka jest widoczna na Facebooku, Instagramie czy Twitterze, ale ciągle czegoś ci brakuje? To znak, że czas na TikToka, świeży social z ponad miliardem użytkowników. Sprawdź, jak pojawić się na tej platformie, jak budować kampanie, i jakie przyniesie ci to korzyści.

    TikTok na start - od czego zacząć z promocją?

    By twoja marka zaistniała na TikToku, najkorzystniej będzie skorzystać z oferowanego przez platformę konta Business. Możesz także korzystać z konta osobistego, ale nie jest to zalecane - z łatwością zamienisz je na biznesowe w ustawieniach konta.

    Konto Business to zdecydowanie lepszy sposób na pokazanie swojej marki od najlepszej strony. Pomoże ci też ono wypromować link do strony, właściwie zarządzać bazą followersów, lepiej trafiać w ich potrzeby oraz monitorować efekty kampanii.

    Co więcej, rejestracja konta Business TikTok jest całkowicie bezpłatna. Zapłacisz coś dopiero, gdy zdecydujesz się na reklamy w ramach platformy. Jak widać, to idealne rozwiązanie także dla małego biznesu z ograniczonym budżetem. Co teraz? Skoro masz już konto, czas na strategię i konkretne taktyki działania.

    Konieczne kroki, by twoja marka stała się przebojem na TikToku

    Na początku potrzebujesz oczywiście uzupełnić i zoptymalizować swój profil. Postaw przy tym na przyciągające uwagę, krótkie hasła oraz zdjęcia i filmiki, które mają szansę stać się viralem.

    Jak pewnie wiesz, TikTok jako platformę wyróżnia to, że umożliwia ona niezwykle szybką publikację krótkich filmików. To będzie twoje podstawowe narzędzie do angażowania odbiorców, dlatego poświęć nieco czasu, by prześledzić aktualne trendy. W końcu zależy Ci viralach!

    A co z followersami na TikToku? Jak ich szybko zdobyć? Po pierwsze, koniecznie zacznij promować swoje konto TikTok w obrębie już zbudowanej listy mailingowej, na swojej stronie oraz w innych mediach. W ten sposób przyciągniesz dotychczasowych followersów. Ale oczywiście chodzi nam także o nowych! Jedną z najskuteczniejszych metod na szybkie zdobycie followersów jest zwiększenie widoczności. No dobrze: ale co, jeśli publikujesz filmik za filmikiem, a twoja sieć nie rośnie?

    To dość powszechna sytuacja u niewielkich marek, które dopiero zaczynają na TikToku Jeśli się w niej znajdziesz, warto sobie nieco pomóc i zlecić pozyskanie lajków jednej ze firm specjalizujących się w social media. W ten sposób szybko zwiększysz zasięg i będziesz się mógł skupić na dalszym generowaniu organicznego kontentu wysokiej jakości.

    Najlepsze pomysły na promocję na TikToku w 2022

    Czy wiesz, że algorytmy TikToka pomogą ci dotrzeć do milionów potencjalnych klientów, nawet, jeśli twoja działalność jest niszowa? Można nawet powiedzieć, że zwłaszcza wtedy - na TikToku niszowe, specjalistyczne, a przy tym przystępne treści cieszą się największym powodzeniem.

    To właśnie najważniejszy sposób na promocję bez nakładu kosztów - nietypowy i ciekawy kontent. Mogą to być np. filmiki o tym, jak wygląda dzień w twojej firmie, krótkie opowieści o historii marki albo ciekawostki o produktach. Docieraj do użytkowników poprzez grupy, współpracę z innymi markami i docenianie treści, które tworzą pozostali użytkownicy.

    Dodatkowo, jeśli masz choćby niewielki budżet na reklamę na TikToku, spróbuj w nią zainwestować. W porównaniu do innych serwisów, reklama tu nie kosztuje zbyt wiele, a nawet krótka kampania może ci przysporzyć kilkuset followersów. Co więcej, TikTok oferuje wyjątkowo ciekawe formuły reklamowe, które nie męczą użytkowników, dlatego mają większą szansę na powodzenie.

    Nie zapominaj także o optymalizacji profilu, czyli jego dostosowaniu do wymagań algorytmów. Najważniejsze są tu hashtagi, dlatego poświęć nieco czasu, by dowiedzieć się, jakie trendy hasztagowe panują obecnie w twojej branży.

    TikTok to social media, których możliwości dopiero czekają na odkrycie przez szerszy świat biznesu. Możesz być pewien, że czas, który przeznaczysz na budowanie świadomości marki na tej platformie, przyniesie ci potężne zwroty z inwestycji.

    Artykuł sponsorowany

    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".