• Autor: Dagmara
    • Wyświetleń: 898
    • Dodano: 2022-02-28 / 12:42
    • Komentarzy: 0
    • Artykuł sponsorowany

    Czym jest pozycjonowanie organiczne? Sprawdź pozycjonowanie w Niemczech

    źródło pixabay.com/Simon

    Na początku warto zastanowić się nad tym, czym właściwie jest pozycjonowanie organiczne. Tym mianem określa się szereg działań marketingowych, których zadaniem jest zwiększenie widoczności witryny w sieci poprzez poprawienie jej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

    Pozycjonowanie organiczne - co to?


    Działania obejmują zarówno optymalizację wewnątrz struktury strony internetowej, jak i poza nią. W głównej mierze na pozycjonowanie organiczne składa się optymalizacja kodu danej witryny. Kolejnym zadaniem jest optymalizacja pod kątem algorytmów Google takich parametrów jak: meta title, meta description, responwysność strony internetowej, ustawienia przekierowań, usunięcie ewentualnych duplikatów, przyspieszenie ładowania strony internetowej, czy też ustawienie przyjaznych linków URL.


    W ramach tej strategii stawia się również na linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, a także ustawienie właściwej struktury strony, która będzie przyjazna użytkownikom i wyszukiwarkom. Oczywiście w ramach pozycjonowania organicznego nie można zapomnieć o stworzeniu jakościowego contentu, który będzie odpowiadał tematyce strony oraz oczekiwaniom odbiorców. Ponadto niezbędne jest nasycenie contentu frazami kluczowymi, które są wyszukiwane przez potencjalnych klientów. Zadbanie o najdrobniejsze detale pomaga w zwiększeniu rankingu witryny i umieszczeniu jej na wyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.


    Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?


    Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej może przynieść wiele korzyści. Dotyczy to jednakowo sklepów internetowych, stron informacyjnych, czy też blogów. Przede wszystkim to dobry sposób na pozyskanie klientów z ruchu bezpłatnego, bez konieczności ponoszenia wysokich inwestycji na płatne kampanie online. Właściciele serwisów internetowych mogą postawić tylko na ruch organiczny lub na połączenie go z płatnymi kampaniami, w celu podbicia efektów marketingu. Dzięki pozycjonowaniu zwiększa się widoczność witryny w sieci i zajmuje ona wyższe miejsce w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.


    Przyjmuje się, że zajęcie miejsc na pierwszych dwóch stronach jest dobrym wynikiem, choć oczywiście czołowe miejsca na pierwszej stronie zbierają największy ruch. Następnie od trafności pozycjonowania z oczekiwaniami klientów zależy to, czy wpłynie to bezpośrednio na wzrost konwersji sprzedażowej, czy też zainteresowanie daną marką. Bezsprzecznie jednak, pozycjonowanie witryn online to działania, które w dłuższej perspektywie się naprawdę opłacają i mogą dać wymierne efekty.


    Czy warto postawić na pozycjonowanie w Niemczech?


    Dla polskich firm produkcyjnych i usługowych bardzo atrakcyjnym rynkiem zbytu są Niemcy. To nasz najbliższy sąsiad i jednocześnie silny partner gospodarczy. Jeżeli jako firma oferujemy swoje usługi na rynku międzynarodowym lub planujemy wyjść z firmą na zachód, to warto postawić na tego typu pozycjonowanie. Niemcy to rynek, który rządzi się nieco innymi zasadami niż Polska. Dlatego w ramach strategii pozycjonowanie warto postawić na wsparcie renomowanej agencji SEO, która posiada doświadczenie w promowaniu w Niemczech. Wymaga to odpowiedniego doświadczenia, znajomości specyfiki zachowań niemieckich konsumentów oraz kontaktów wśród copywriterów biegle władających językiem w kontekście sprzedaży i marketingu. Jeżeli myślimy o sprzedaży w Niemczech lub już tam działamy, to bez wątpienia warto postawić na pozycjonowanie w tym języku.

    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".