- Autor: Dagmara
- Wyświetleń: 919
- Dodano: 2021-11-18 / 13:40
- Komentarzy: 0
Nowe metody pozycjonowania sklepów internetowych dla Twojej firmy!
W czasach gdy gospodarka zachowuje się niepewnie a koronawirus wymusza kolejne lockdowny warto z jeszcze większą werwą zawalczyć o pozycję w sieci. Jest to dziś o tyle trudniejsze, że coraz więcej biznesów stacjonarnych decyduje się na migrację do świata WWW. Koniec końców jednak korzyści z dobrze wykonanego pozycjonowania potrafią zrekompensować nam wszelki trud.
Regularnie twórz treści i przekonaj klientów o swoim profesjonalizmie
Jeśli chodzi o rewolucję, która dokonała się na cyfrowym rynku w ostatnim roku, przede wszystkim powinniśmy powiedzieć, że znacznie zwiększył się odsetek internautów dokonujących zakupów online. W poprzednim roku aż 73% z użytkowników sieci deklarowało, że regularnie nabywa produkty za pośrednictwem stron WWW. Dla pozycjonowania sklepów internetowych oznacza to tyle, że rośnie stawka, o którą toczy się gra z konkurentami z branży.
Z tego tytułu należy dołożyć wszelkich starań, aby to naszą witrynę potencjalny klient uznał na najbardziej wiarygodną i komfortową w użytkowaniu. W tym celu dbamy po pierwsze o fachowość treści i materiałów multimedialnych w serwisie, ale także budujemy stałą obecność i oryginalną komunikację z fanami poprzez regularne publikacje w różnych dostępnych kanałach. To odpowiedzialny i konsekwentny content marketing wygrywa dziś serca oraz lojalność klientów. Dobrze zlecić go agencji interaktywnej, która tak jak chociażby wrocławski AFTERWEB, przez lata doświadczenia doskonale wie, jak promować w sieci Twoją ekspertyzę, autorytet i wiarygodność.
Postaw na unikalne wrażenia użytkownika i wyróżnij się na tle rywali
W burzliwym roku 2021 coraz ważniejsza staje się optymalizacja strony (SEO), jednak taka, która za główny cel uznaje nie roboty Google, ale użytkownika z krwi i kości. To ostatecznie właśnie internauta swoim czasem spędzanym na stronie decyduje o tym, jak algorytm giganta z Moutain View oceni naszą WWW. Dlatego właśnie dobrym posunięciem jest zaprojektowanie mobilnej strony ramię w ramię z ekspertami od User Experience. Oni doskonale zdają sobie sprawę, że aktualnie w pozycjonowaniu chodzi przede wszystkim o to, by nasza strona serwowała ofertę w sposób funkcjonalny i intuicyjny, a przy tym pozostawała na długo w pamięci użytkowników. Musimy więc zadbać o wskaźniki Core Web Vitals (czas ładowania, interaktywność, stabilność wizualną) ale też i o bezpieczeństwo potencjalnych klientów podczas przeglądania serwisu. Jeśli zaś chodzi o design i estetykę - także na tym polu specjaliści z agencji SEM mają ogromną wiedzę na temat tego, jakie zabiegi działają najlepiej.
Wydarzenia pod patronatem portalu
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.