• Autor: Dagmara
    • Wyświetleń: 919
    • Dodano: 2021-11-18 / 13:40
    • Komentarzy: 0

    Nowe metody pozycjonowania sklepów internetowych dla Twojej firmy!

    W czasach gdy gospodarka zachowuje się niepewnie a koronawirus wymusza kolejne lockdowny warto z jeszcze większą werwą zawalczyć o pozycję w sieci. Jest to dziś o tyle trudniejsze, że coraz więcej biznesów stacjonarnych decyduje się na migrację do świata WWW. Koniec końców jednak korzyści z dobrze wykonanego pozycjonowania potrafią zrekompensować nam wszelki trud.

    Regularnie twórz treści i przekonaj klientów o swoim profesjonalizmie

    Jeśli chodzi o rewolucję, która dokonała się na cyfrowym rynku w ostatnim roku, przede wszystkim powinniśmy powiedzieć, że znacznie zwiększył się odsetek internautów dokonujących zakupów online. W poprzednim roku aż 73% z użytkowników sieci deklarowało, że regularnie nabywa produkty za pośrednictwem stron WWW. Dla pozycjonowania sklepów internetowych oznacza to tyle, że rośnie stawka, o którą toczy się gra z konkurentami z branży.

    Z tego tytułu należy dołożyć wszelkich starań, aby to naszą witrynę potencjalny klient uznał na najbardziej wiarygodną i komfortową w użytkowaniu. W tym celu dbamy po pierwsze o fachowość treści i materiałów multimedialnych w serwisie, ale także budujemy stałą obecność i oryginalną komunikację z fanami poprzez regularne publikacje w różnych dostępnych kanałach. To odpowiedzialny i konsekwentny content marketing wygrywa dziś serca oraz lojalność klientów. Dobrze zlecić go agencji interaktywnej, która tak jak chociażby wrocławski AFTERWEB, przez lata doświadczenia doskonale wie, jak promować w sieci Twoją ekspertyzę, autorytet i wiarygodność.

    Postaw na unikalne wrażenia użytkownika i wyróżnij się na tle rywali

    W burzliwym roku 2021 coraz ważniejsza staje się optymalizacja strony (SEO), jednak taka, która za główny cel uznaje nie roboty Google, ale użytkownika z krwi i kości. To ostatecznie właśnie internauta swoim czasem spędzanym na stronie decyduje o tym, jak algorytm giganta z Moutain View oceni naszą WWW. Dlatego właśnie dobrym posunięciem jest zaprojektowanie mobilnej strony ramię w ramię z ekspertami od User Experience. Oni doskonale zdają sobie sprawę, że aktualnie w pozycjonowaniu chodzi przede wszystkim o to, by nasza strona serwowała ofertę w sposób funkcjonalny i intuicyjny, a przy tym pozostawała na długo w pamięci użytkowników. Musimy więc zadbać o wskaźniki Core Web Vitals (czas ładowania, interaktywność, stabilność wizualną) ale też i o bezpieczeństwo potencjalnych klientów podczas przeglądania serwisu. Jeśli zaś chodzi o design i estetykę - także na tym polu specjaliści z agencji SEM mają ogromną wiedzę na temat tego, jakie zabiegi działają najlepiej.
    reklama

    Wydarzenia pod patronatem portalu

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".