- Autor: Arleta_K
- Wyświetleń: 2307
- Dodano: 2019-12-08 / 08:41
- Komentarzy: 2
Dzięki inteligentnej aplikacji przyspieszymy naprawę awarii w mieszkaniu
Innowacyjna platforma iMieszkaniec.pl od kilku miesięcy funkcjonuje w Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej "Przyszłość". Dzięki inteligentnej aplikacji lokatorzy szybciej otrzymują pomoc w przypadku awarii.
Głównym celem iMieszkaniec.pl jest podniesienie komfortu życia i bezpieczeństwa w miejscu zamieszkania poprzez wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań "Smart Dom". Aplikacja jest niskokosztowym narzędziem z dziedziny inteligentnych technologii, łatwym w obsłudze, praktycznym w codziennym użytkowaniu, wprowadzającym wyższą jakość w życie spółdzielni i wspólnoty mieszkaniowej.
Najważniejsze jednak jest to, że mieszkańcy podlegający spółdzielni mogą w łatwy i szybki sposób otrzymać pomoc w przypadku nagłej awarii. Termin naprawy skraca się z 5 dni do nawet 24 godzin. - Faktycznie ta idea się sprawdza i skraca się czas realizacji tych zgłoszeń - potwierdza Miron Bryła, prezes zarządu iMieszkaniec.pl.
System działa w dwie strony: od mieszkańca do spółdzielni, ale również od spółdzielni do mieszkańca, która za pomocą komunikatów wysyłanych na smartfona informuje o np. niebezpieczeństwach: awarii domofonu, wody, prądu, czy windy. Zgłoszenia może dokonać o każdej porze. W przypadku, gdy w danej chwili spółdzielnia jest już zamknięta, problem przekierowywany jest bezpośrednio do firmy zewnętrznej odpowiadającej za naprawę.
Co ważne, lokator wysyłający wiadomość o danej sprawie na bieżąco jest informowany o postępie realizacji swojego zgłoszenia poprzez powiadomienia w smartfonie, e-mailem lub w formie SMS.
Jak do tej pory w Opolu wpłynęło około 7 tys. zgłoszeń za pomocą powyższej platformy, co pokazuje, że mieszkańcy chętnie korzystają z nowoczesnych możliwości technologicznych.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
neon: Napisał postów [2696], status [Szycha]
Wpłynęło 7 tyś.zgłoszeń.A co z ich realizacją? Tego nie podano!