• Autor: Arleta_K
    • Wyświetleń: 2307
    • Dodano: 2019-12-08 / 08:41
    • Komentarzy: 2

    Dzięki inteligentnej aplikacji przyspieszymy naprawę awarii w mieszkaniu

    (Fot. Mat. M. Bryła)

    Innowacyjna platforma iMieszkaniec.pl od kilku miesięcy funkcjonuje w Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej "Przyszłość". Dzięki inteligentnej aplikacji lokatorzy szybciej otrzymują pomoc w przypadku awarii.


    Głównym celem iMieszkaniec.pl jest podniesienie komfortu życia i bezpieczeństwa w miejscu zamieszkania poprzez wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań "Smart Dom". Aplikacja jest niskokosztowym narzędziem z dziedziny inteligentnych technologii, łatwym w obsłudze, praktycznym w codziennym użytkowaniu, wprowadzającym wyższą jakość w życie spółdzielni i wspólnoty mieszkaniowej.

    Najważniejsze jednak jest to, że mieszkańcy podlegający spółdzielni mogą w łatwy i szybki sposób otrzymać pomoc w przypadku nagłej awarii. Termin naprawy skraca się z 5 dni do nawet 24 godzin. - Faktycznie ta idea się sprawdza i skraca się czas realizacji tych zgłoszeń - potwierdza Miron Bryła, prezes zarządu iMieszkaniec.pl.

    System działa w dwie strony: od mieszkańca do spółdzielni, ale również od spółdzielni do mieszkańca, która za pomocą komunikatów wysyłanych na smartfona informuje o np. niebezpieczeństwach: awarii domofonu, wody, prądu, czy windy. Zgłoszenia może dokonać o każdej porze. W przypadku, gdy w danej chwili spółdzielnia jest już zamknięta, problem przekierowywany jest bezpośrednio do firmy zewnętrznej odpowiadającej za naprawę.

    Co ważne, lokator wysyłający wiadomość o danej sprawie na bieżąco jest informowany o postępie realizacji swojego zgłoszenia poprzez powiadomienia w smartfonie, e-mailem lub w formie SMS.

    Jak do tej pory w Opolu wpłynęło około 7 tys. zgłoszeń za pomocą powyższej platformy, co pokazuje, że mieszkańcy chętnie korzystają z nowoczesnych możliwości technologicznych.

    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2019-12-08 09:14:53 [188.146.55.*] id:1586162  
    neon: Napisał postów [2696], status [Szycha] Reputacja
    Wpłynęło 7 tyś.zgłoszeń.A co z ich realizacją? Tego nie podano!

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
    2019-12-09 07:56:53 [217.173.195.*] id:1586188  
    wojtasoks: Napisał postów [10984], status [VIP] Reputacja
    Realizacja w toku... Niezwłocznie sprawy zostaną załatwione :P