• Wyświetleń: 7104
    • Dodano: 2016-09-20 / 08:00
    • Komentarzy: 0
    • Artykuł sponsorowany

    Serwis inaczej... Co Pan przez to rozumie?

    Dzisiaj gościmy pana Mirosława Konik - jednego ze współwłaścicieli Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazda Marco Tuning, mieszczącego się w Osinach k/Opola.


    Panie Mirosławie, jeszcze raz zadam to pytanie: co Pan przez to rozumie - "serwis inaczej"?


    Witam, nasza firma jest od lat stacją serwisową, działamy na rynku od 1994 roku i przez tak długi okres istnienia udało nam się stworzyć miejsce przyjazne klientowi, a ponieważ jesteśmy firmą rodzinną mamy zupełnie inne podejście do klienta.

    Wiemy, że wielu z nas traktuje swoje samochody niemal jak członków rodziny, któż zrozumie ten zapał lepiej niż firma rodzinna z tak wielkim doświadczeniem. Byliśmy stacją serwisową już wtedy, kiedy jeszcze Mazda Motor Polska nie istniała, my mieliśmy uprawnienia do serwisowania samochodów tej marki nadane przez Mazda Niemcy, jak również mogliśmy wtedy sprzedawać nowe samochody. Patrząc na niemiecką jakość, na której wtedy wielu budowało Swoje zaufanie - skoro oni nam zaufali, to mógł nam zaufać każdy. Wielu klientów jest z nami od tamtych lat i nadal są zakochani w naszym serwisie... Za co serdecznie z tego miejsca im dziękujemy.

    Co zatem teraz wyróżnia Waszą ofertę?


    Chcemy jeszcze bardziej docenić naszych klientów i dać im odczuć, jak są istotną częścią świata motoryzacji i jak są dla nas ważni, że liczymy się z każdą minutą ich cennego życia, żeby mogli połączyć długie chwile czekania na przegląd ze swoimi pasjami lub chociaż wykorzystali ten czas dla siebie. To tak jakby właściciel i samochód trafił do małego raju.

    To bardzo ciekawe, ale co konkretnie Państwo proponujecie swoim klientom, czego jeszcze nie było w serwisach?


    Proponujemy wyjątkowe Pakiety Serwisowe. Każdy z nas ma różne sposoby na to, aby stać się zadowolonym klientem. Nasz serwis stworzył dwie oferty dla klientów. Jedna to pakiet serwisowy dla aktywnego klienta czyli cena promocyjna za serwis jego samochodu, a w czasie serwisu klient może skorzystać ze zniżki na przegląd i na czas serwisowania pojazdu my gwarantujemy rower bądź rowery wraz z mapką okolicy, na której jest zaznaczone wiele tras rowerowych wraz z naszą piękną Wyspą Bolko, gdzie otrzymuje bon do zrealizowania w klubokawiarni Laba. Druga oferta to przegląd, w czasie którego oferujemy masaż w sąsiadującym gabinecie Biały Lotos, określony w zakresie promocji. Można zatem połączyć troskliwą opiekę nad naszym pojazdem i chwilę wytchnienia dla siebie. Tego jeszcze nikt nie oferował - dlatego jesteśmy SERWISEM INNYM NIŻ WSZYSTKIE. Dla nas nadal każdy klient jest wyjątkowy i będziemy o niego dbać, żeby czuł się u nas jak w domu.

    Dziękujemy Panu za ten wyjątkowy wywiad. Słuchając Pana chyba kupię sobie Mazdę, a potem skorzystam z tak wspaniałych promocji!

    Artykuł sponsorowany

    reklama

    Napisz co o tym myślisz!

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest całkowicie zamknięte.