- Autor: Majlan
- Wyświetleń: 9689
- Dodano: 2016-07-05 / 11:20
- Komentarzy: 11
Rzecznik praw pacjenta WCM: Jestem, by pomagać chorym
Miesiąc temu w Wojewódzkim Centrum Medycznym w Opolu powołano pełnomocnika dyrektora ds. praw pacjenta. Zapytaliśmy Adrianę Mazurkiewicz-Fornalik pełniącą tę funkcję o to, z czym najczęściej zwracają się do niej pacjenci szpitala.
- Skarg było raptem kilka, najczęściej trafiają do mnie sugestie dotyczące funkcjonowania placówki, tego, co można poprawić w jej działaniu. Niejednokrotnie pacjenci zwracają uwagę na długi czas oczekiwania na świadczenia medyczne, ale to – niestety – nie jest zależne od nas. Każde spostrzeżenie jest jednak dla nas cenne – mówi Adriana Mazurkiewicz-Fornalik.
Jak podkreśla nasza rozmówczyni, czasem chorzy potrzebują tylko zwykłej rozmowy. - Choroba nierzadko sprawia, że ludzie znajdują się w trudnej sytuacji życiowej, czasami nie mają z kim o tym porozmawiać. Wtedy przychodzą do mnie i wspólnie staramy się pokonać ewentualne problemy.
- Mimo wielu wyzwań, praca ta sprawia mi bardzo dużo przyjemności i jest zgodna z tym, co zawsze chciałam robić – pomagać pacjentom – kwituje Mazurkiewicz-Fornalik.
Z pełnomocnikiem dyrektora Wojewódzkiego Centrum Medycznego ds. praw pacjenta można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14 w pok. nr 111 lub telefonicznie pod numerem 77 452 07 96.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
wg66: Napisał postów [37], status [rozkręca się]
Dziękujemy, jednak zazwyczaj kończy się rozstrzyganie że pacjent dalej NIC !!! szkoda po jego stronie. Kilka razy już byłem w gabinecie VNG, a ostatnio to znów czekanie, miejsc brak na korytarzu. Pacjenci spędzeni do gabinetu i od rana kilka godzin czekasz jak cię przyjmą. Czytałem skargi w internecie opole24 i rozmawiałem z oczekującymi zawsze mówią tak jest. Wszyscy mają dość , a że nie ma gdzie indziej możliwości skorzystania to skazani są na czekanie. Sytuacja może w ościennych województwach na NFZ JAK BĘDZIE LEPIEJ PO SPRAWDZENIU TO TAM POJADĘ !!!