• Autor:
    • Wyświetleń: 3240
    • Dodano: 2007-01-18 / 07:51
    • Komentarzy: 1

    Opole - miasto bez granic

    Opole – miasto bez granic. Tak brzmi nowe hasło nowej kampanii promocyjnej stolicy polskiej piosenki, która ma się rozpocząć już wiosną. Akcja ma stworzyć wizerunek miasta otwartego na inwestorów i ludzi młodych.



    Plakaty, billboardy, reklamy na autobusach i pociągach i wiele innych z logiem Opola, pojawią się już niebawem w największych polskich miastach.

    Takiej promocji Opole jeszcze nie miało - podkreśla ratusz.



    Projekt ma przekonać do stolicy naszego województwa zarówno przedsiębiorców, jak i ludzi młodych - bo dla jednych i drugich jest u nas miejsce i możliwości - mówią urzędnicy.



    Dotychczas Opole znane w Polsce było i jest z corocznego festiwalu piosenki polskiej. Teraz ma to się zmienić.



    Akcja będzie kosztować ponad 230 tys. złotych. W tym roku, miasto na promocję planuje wydać - po raz pierwszy w historii - ponad miliona złotych.



    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2007-01-19 10:54:00 [80.55.199.*] id:1343  
    gawain: Może niech nasi radni z ratusza, zrobią coś z wizytówką naszego miasta jaką jest ulica Krakowska i Rynek. Centrum miasta powinno być dzielnica kulturalno-rozrywkową i powinno przyciagać ludzi. A na samej ulicy Krakowskiej jest ponad 30 banków. Od pewnego czasu jest to jeden z głównych tematów jaki poruszamy wsród znajomych, głównie studentów. Dlatego może niech Opole przekona najpierw mieszkańców a oni juz sami będą dobrą reklamą na Polske. Pozdrawiam

    Nick:
    Treść: