- Autor:
- Wyświetleń: 3240
- Dodano: 2007-01-18 / 07:51
- Komentarzy: 1
Opole - miasto bez granic
Opole – miasto bez granic. Tak brzmi nowe hasło nowej kampanii promocyjnej stolicy polskiej piosenki, która ma się rozpocząć już wiosną. Akcja ma stworzyć wizerunek miasta otwartego na inwestorów i ludzi młodych.
Plakaty, billboardy, reklamy na autobusach i pociągach i wiele innych z logiem Opola, pojawią się już niebawem w największych polskich miastach.
Takiej promocji Opole jeszcze nie miało - podkreśla ratusz.
Projekt ma przekonać do stolicy naszego województwa zarówno przedsiębiorców, jak i ludzi młodych - bo dla jednych i drugich jest u nas miejsce i możliwości - mówią urzędnicy.
Dotychczas Opole znane w Polsce było i jest z corocznego festiwalu piosenki polskiej. Teraz ma to się zmienić.
Akcja będzie kosztować ponad 230 tys. złotych. W tym roku, miasto na promocję planuje wydać - po raz pierwszy w historii - ponad miliona złotych.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
gawain: Może niech nasi radni z ratusza, zrobią coś z wizytówką naszego miasta jaką jest ulica Krakowska i Rynek. Centrum miasta powinno być dzielnica kulturalno-rozrywkową i powinno przyciagać ludzi. A na samej ulicy Krakowskiej jest ponad 30 banków. Od pewnego czasu jest to jeden z głównych tematów jaki poruszamy wsród znajomych, głównie studentów. Dlatego może niech Opole przekona najpierw mieszkańców a oni juz sami będą dobrą reklamą na Polske. Pozdrawiam