- Autor: Greg
- Wyświetleń: 3254
- Dodano: 2014-11-14 / 15:21
- Komentarzy: 45
Mniejszość Niemiecka: Za kampanię zapłaciliśmy sami
- To odróżnia nas od partii politycznych, za których kampanię płacą podatnicy. My nie korzystamy z budżetu państwa, sami finansowaliśmy naszą kampanię - mówi Norbert Rasch, przewodniczący Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego Niemców na Śląsku Opolskim.
Mniejszość Niemiecka podkreśla, że nie szukała haków na swoich konkurentów, tworząc pozytywny klimat i nie odstraszając wyborców. - Postawiliśmy na kampanię merytoryczną. Wyprodukowaliśmy 6 spotów telewizyjnych, 25 spotów radiowych, rozdawaliśmy ulotki, opaski odblaskowe, a także ponad tysiąc rogalików z okazji Dnia Św. Marcina - mówi Norbert Rasch, przewodniczący TSKN.
Rasch podkreśla, że - w przeciwieństwie do partii politycznych - kampania mniejszości była finansowana z kieszeni samych kandydatów i osób ich wspierających. - Ten pieniądz jest mniejszy, ale przez to 15 razy obracany zanim wydamy złotówkę. Nie czerpiemy z budżetu państwa, co partie mają w zwyczaju robić, a to przecież pieniądze podatników - zaznacza Rasch.
Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.
Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".
Najczęściej czytane
Powiązane materiały
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.
RAII: Napisał postów [27576], status [VIP]
byle do 24-tej..;)