• Autor: Mat
    • Wyświetleń: 3518
    • Dodano: 2014-09-12 / 14:02
    • Komentarzy: 8

    Opolszczyzna podsumowała ogromną kampanię reklamową.

    Barbara Kamińska, wicemarszałek województwa i Bartłomiej Walas, wiceprezes POT z grafiką promującą Opolszczyznę w ramach kampanii "Bajkowy urlop w Polsce".

    Zamek Moszna, turystyka kulturalna i rowerowa - to zdaniem autorów kampanii największe atuty turystyczne Opolszczyzny.(Fot: materiały prasowe)

    Zwieńczeniem kampanii w województwie jest konkurs na twarz promującą Opolszczyznę. Jego animatorką jest aktora Katarzyna Cichopek.Fot: Dżacheć)

    Turystyka kulturalna i rowerowa były głównym motywem kampanii jakie województwo opolskie realizowało w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem", którego głównym organizatorem jest Polska Organizacja Turystyczna. W kilku krajach Europy zaprezentowano ofertę turystyczną naszego regionu, skupiającą się wokół Zamku Moszna. Władze województwa i organizacje odpowiedzialne za nakręcanie ruchu turystycznego liczą, że dzięki tym działaniom na Opolszczyźnie pojawi się więcej turystów zza granicy.

    "Promujmy Polskę Razem" to kilkuletnie przedsięwzięcie promocji naszego kraju realizowane przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi. Od 2010 roku za około 200 milionów złotych zrealizowano szereg zadań mających na celu ujednolicenie oferty turystycznej wszystkich regionów w Polsce. Spójną ofertę kierowano zarówno do turystów krajowych jak i za granicą. POT promował Polskę zarówno w Europie jak i na świecie. W prezentowanej ofercie nie zabrakło też Opolszczyzny.

    - Województwo opolskie było jednym z naszych aktywniejszych partnerów w działaniu. Dobra praca Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej szybko pozwoliła na przygotowanie spójnej oferty dla tego regionu. W ramach kampanii „Bajkowy urlop w Polsce” postawiono na Zamek Moszna i turystykę kulturalną oraz rowerową – wyjaśnia Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, który przyjechał w piątek do Opola aby podsumować projekt. - Warto podkreślić, że dla regionu udział w projekcie wiązał się tylko z wkładem organizacyjnym. Pieniądze pochodziły z funduszów unijnych oraz środków własnych POT – podkreśla Walas.

    Głównym motywem promocji Opolszczyzny w ramach kampanii POT był Zamek Moszna tworzący tło dla młodej kobiety pozującej z rowerem. - Z naszych badań wynika, że to właśnie taki rodzaj turystyki jest w naszym regionie najbardziej popularny. Zamek generuje coraz większe wyniki odwiedzin, powstają nowe szlaki rowerowe i są coraz mocniej oblegane. To kierunek w którym chcemy podążać dalej – mówi Piotr Mielec z Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Oczywiście teraz liczymy na wpływ realizowanej kampanii. Pierwsze sygnały o jej działaniu już do nas docierają jeśli chodzi o turystów z Rosji – dodaje.

    Wizerunek Zamku Moszna i wspomnianej już rowerzystki prezentowany był m.in na Ukrainie (prasa, plakaty w metrze), w Rosji (prasa, reklamy telewizyjne), w Czechach (prasa) oraz we Włoszech (reklamy telewizyjne, plakaty) a także w kilkunastu polskich miastach (reklama zewnętrzna). Zwieńczeniem kampanii jest piątkowa impreza przy Placu Kopernika. OROT szuka tam na specjalnie rozstawionej scenie twarzy województwa opolskiego. - Czekamy na mieszkańców Opolszczyzny w każdym wieku. Do dyspozycji będą mieli fotoreportera oraz bajkowe rekwizyty. Zwycięzca otrzyma nie tylko nagrodę w wysokości 2 tysięcy złotych ale jego twarz pojawi się na 200 bilbordach promujących turystykę na Opolszczyźnie – zachęca aktorka Katarzyna Cichopek, która jest animatorką akcji. Mini studio POT przy Placu Kopernika czynne jest do piątku do godziny 18.00.

    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

    2014-09-13 09:07:19 [194.29.180.*] id:1260203  
    norman: Napisał postów [784], status [rozpisany/na] Reputacja
    Tyle jest ładnych dziewczyn w Opolu a oni biorą takiego karła z wątpliwą przeszłością i pseudo urodą

    Nick:
    Treść:
    2014-09-12 19:40:45 [89.72.247.*] id:1260104  
    Demotywator: Napisał postów [34384], status [VIP] Reputacja
    Pyza chichopek a co ona ma do Opola...seksi mamcia:D

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
    2014-09-12 21:11:14 [83.27.99.*] id:1260115  
    MGIEŁKA: Napisała postów [18096], status [VIP] Reputacja
    będzie gościem ;D
    2014-09-12 18:21:59 [83.30.235.*] id:1260092  
    św_juzef: Napisał postów [12741], status [VIP] Reputacja
    ile kosztował ten grill , rower , jabłka z papieru i obciachowa serialowa"gwiazdka" ?

    Nick:
    Treść:
    Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [2]
    2014-09-12 20:36:37 [77.254.15.*] id:1260108  
    katrina: Napisała postów [22221], status [VIP] Reputacja
    ...a było kupić jabłka za jedyne 0,99 groszy w 'Auchanie' i może wtedy byłoby realnie :D
    2014-09-12 20:37:29 [77.254.15.*] id:1260109  
    katrina: Napisała postów [22221], status [VIP] Reputacja
    ...grille też już w promocji są :D
    2014-09-12 20:33:20 [31.61.140.*] id:1260107  
    Polpha: Napisał postów [9436], status [VIP] Reputacja
    Pasuje cichopek mikrofon przy ustach

    Nick:
    Treść:
    2014-09-12 16:56:20 [83.27.99.*] id:1260080  
    MGIEŁKA: Napisała postów [18096], status [VIP] Reputacja
    Twarz województwa wiele oblicz ma ... więc wybór nie będzie łatwy

    Nick:
    Treść: