"Opolskie" zajmuje ważne miejsce na koszulkach ZAKSY. Region za taką reklamę nie "skąpi grosza". (Fot: zaksa.pl)
Samorząd Województwa Opolskiego wraz z Filharmonią Opolską realizuje projekt pod nazwą „Opolskie kwitnące muzycznie II” dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. - Jednym z działań projektu jest wynajem powierzchni reklamowej od klubów sportowych z województwa opolskiego – mówi Violetta Ruszczewska z biura prasowego UMWO. - Łącznie wpłynęło 15 ofert od poszczególnych klubów sportowych na kwotę 975 630 złotych – dodaje.
Piramida klubów, które otrzymały środki w konkursie układa się adekwatnie do szczebla rozgrywek w jakich występują, ich doświadczenia na danym poziomie rozgrywkowym jak również obecności w przekazach medialnych na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym. Na jej czele z kwotą 250 tysięcy złotych przoduje ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, a za nią kolejno PE Gwardia Opole (130 tys. zł), MKS Kluczbork (90 tys.zł), MKS Ruch Zdzieszowice (85 tys. zł), Odra Opole (82 tys. zł).
Pieniądze z programu otrzymały też AZS PWSZ Stal Nysa (80 tys. zł), KS Budowlani Opole (48 tys. zł), KŻ Kolejarz Opole (45 tys. zł), MUKS Orlik Opole (30 tys. zł), KS Pogoń Prudnik (30 tys. zł), ASPR Zawadzkie (25 tys. zł), LZS TOR Dobrzeń Wielki (20 tys. zł), LKS Technik Głubczyce (20 tys. zł), AZS KU Politechniki Opolskiej - short track (20 tys. zł) oraz LKS "Rolnik" Biedrzychowice Głogówek (19 tys. zł).
Wszystkie umowy z klubami zostały zawarte do końca roku. Warto jednak zauważyć, że w tym czasie zespoły rozgrywają różną liczbę spotkań. Dla przykładu ZAKSA zagra 18 meczy (9 u siebie i 9 na wyjeździe), a Gwardia Opole - 16 (8 u siebie i 8 na wyjeździe). W ramach konkursu bardzo dokładnie sprecyzowano też formę reklamy województwa. W przypadku siatkarzy z Kędzierzyna-Koźla będą to stroje meczowe, banery oraz naklejki na parkiecie. Z kolei Odra Opole oprócz reklamy na koszulkach i bluzach piłkarzy musi umieścić też banery na stadioniem a także na ściance konferencyjnej. Wszystkie kluby mają obowiązek dokumentować fotograficznie wywiązanie się z umowy i co miesiąc przesyłać taki materiał urzędnikom marszałkostwa.
Demotywator: Napisał postów [34384], status [VIP]
LKS "Rolnik" Biedrzychowice Głogówek (19 tys. zł). czy to jest klub kolegi z forum...no wiecie kogo?:)