• 0
  • Autor: Kanibakalia
  • Wyświetleń: 10765
  • Dodano: 2009-07-08 / 15:02
  • Komentarzy: 163

Nowy stadion lekkoatletyczny w Opolu

 
 
Nowy stadion lekkoatletyczny w Opolu

(fot: Seeb)

Stadion lekkoatletyczny zlokalizowany przy skrzyżowaniu ulic Horoszkiewicza i Sosnkowskiego w Opolu jest już gotowy. Choć oficjalne otwarcie obiektu zaplanowano na połowę września, to już dzisiaj dziewiczą wycieczkę po zakamarkach stadionu odbyli opolscy dziennikarze w towarzystwie prezydenta Ryszarda Zembaczyńskiego.

- Wreszcie doczekaliśmy się obiektu z prawdziwego zdarzenia z ośmiotomową bieżnią. Teraz trzeba kilka lat czekać na wyniki, by mówić o młodzieżowej lekkoatletyce na przyzwoitym poziomie. Mam nadzieję, że on będzie reklamował ten sport i przyciągnie wielu uzdolnionych Opolan – mówił Jerzy Żyżyk, trener lekkoatletów.

Stadion jest obiektem na miarę innych miast wojewódzkich. Jest tu siłownia, sauna, szatnie, pomieszczenia dla trenerów i masażystów. Trybuna jest wyposażona w tysiąc antywandalowych siedzisk, oraz antresolę i zaplecze gastronomiczne.

Jak zapowiedział Janusz Trzepizur z Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ze stadionu będą mogli korzystać wszyscy mieszkańcy Opola. Będzie można tu zagrać w ping – ponga, badmintona czy pobiegać.

Przypomnijmy, prace w tym miejscu rozpoczęto w listopadzie 2005, a zakończono w ostatnim tygodniu czerwca. Koszt nowego obiektu sportowego to prawie 14 milionów złotych, z czego ponad 5 milionów pochodziło z Ministerstwa Sportu i Turystyki.





reklama

Więcej zdjęć

24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl

Napisz co o tym myślisz!

Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

2009-07-09 14:17:52 [77.253.71.*] id:207440  
Barto: Napisał postów [799], status [stały bywalec] Reputacja
ale skapa sie podjarali że jest nowy stadion budują go chyba z rok porażka

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [21]
2009-07-09 15:07:48 [83.5.75.*] id:207459  
Barbie: Napisała postów [6061], status [VIP] Reputacja
Nie wiem o co ci chodzi w tym poscie....
2009-07-11 21:24:29 [93.181.190.*] id:208131  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
ja też Barbie...
2009-07-11 21:25:17 [93.181.190.*] id:208132  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
Jest nowy obiekt a temu jak zwykle cos tam nie pasuje...
2009-07-11 21:26:18 [95.50.2.*] id:208133  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
a ja wiem- gościu do szkoły nie chodził i teraz tylko udaje, że umie pisać hehe
2009-07-11 21:30:42 [93.181.190.*] id:208135  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
oooooooo,co z spotkanie hehe.....przypadkowe jak zawsze......
2009-07-11 21:32:42 [83.18.31.*] id:208137  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
oczywiście że przypadkowe ciotka :)
2009-07-11 21:35:23 [93.181.190.*] id:208139  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
no tak...sprawdzasz ile moge wytrzymac...ach gadaj sobie i nazywaj mnie nawet tante...a co mi tam...
2009-07-11 21:36:52 [95.50.2.*] id:208140  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
dobra bedę już miła, sorki siorka. masz już ten mój gg?
2009-07-11 21:38:32 [93.181.190.*] id:208141  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
a gdzie pisze że musze i w jakim celu?
2009-07-11 21:41:05 [95.50.2.*] id:208143  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
a jak nie chcesz to nawet lepiej, sama kiedyś tam zaczęłaś więc ci napisałam co i jak. ok nie było tematu, dobrze??
2009-07-11 21:44:51 [93.181.190.*] id:208145  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
oki,nie było- za jakis czas wymysliimy nowy...cos na topie...
2009-07-11 22:00:08 [83.18.31.*] id:208147  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
nie mogę się doczekać sis, a teraz uciekam, a zapomniałabym- masz pozdrowienia, ale nie pamiętam od kogo :D
2009-07-11 22:02:41 [93.181.190.*] id:208148  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
no popatrz..jednak krotką pamiec masz...moze od twojej przyjaciolki milki?
2009-07-11 22:03:19 [93.181.190.*] id:208149  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
a może bladolicy???
2009-07-11 22:04:20 [93.181.190.*] id:208150  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
Kurcze,czy musialas?????Teraz nie zasne przez te niezdrowa ciekawosc...oj patimejka patimejka...
2009-07-11 22:05:23 [83.18.31.*] id:208152  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
jaki bladolicy?
2009-07-11 22:06:13 [83.18.31.*] id:208153  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
już wiem to był romi papa
2009-07-11 22:07:05 [93.181.190.*] id:208154  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
nooo jest taki jeden...blady z nadmiaru szczescia a wlasciwie z powodu ciaglego sleczenia przed kompem hehe...
2009-07-11 22:07:54 [93.181.190.*] id:208155  
siostra_brygida: Napisała postów [46821], status [VIP] Reputacja
nie to nie byl i nie jest romi-ten to w porzadku facet.
2009-07-11 22:18:51 [83.18.31.*] id:208158  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
tak sis, to był romi
2009-07-12 12:14:23 [95.50.2.*] id:208207  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
sis, to było w temacie "pięć osób rannych w wypadku" pod postem w którym alucar niby puka olcika :DD to tak na marginesie :)
2009-07-12 11:34:54 [217.173.202.*] id:208194  
PLATINUM: Napisał postów [263], status [maniak] Reputacja
Wszystko super... Ale czemu to tak długo trwało to po 1, po 2 czemu tak mało miejsc siedzących?? po 3 ponad połowa z tych miejsc to pewnie bedzie dla "vipów" xdd

Nick:
Treść:
2009-07-09 13:46:48 [83.12.9.*] id:207437  
UPSIDEDOWN: Napisał postów [158], status [starszy wyjadacz] Reputacja
"Stadion jest obiektem na miarę innych miast wojewódzkich." Takie miasto wojewódzkie a nawet porządnego skateparku nie ma, tylko jakąś ruine. Nawet podopolskie wioski mają takowe obiekty a Opole nie może się doczekać nowego od kilku lat.

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [4]
2009-07-09 14:02:06 [217.197.70.*] id:207439  
meduza: Napisała postów [605], status [rozpisany/na] Reputacja
Są ważniejsze zadania, np psie toalety :P
2009-07-09 21:36:44 [83.12.9.*] id:207591  
UPSIDEDOWN: Napisał postów [158], status [starszy wyjadacz] Reputacja
Lub też kolejka gondolowa bądź oświetlenie kanału za kolejne 500tys zł...
2009-07-10 14:19:51 [77.253.68.*] id:207794  
fan_oderki: Napisał postów [903], status [pismak] Reputacja
skejciki bujajcie sie malpy bedziecie zasmiecac tylko swoja obecnoscia nasze miasto. zgolilibyscie te dredy i zainwestowali w mydlo a dopiero potem pomyslimy o jakis rozrywkach dla was (najlepiej w branicach)
[-1]
2009-07-11 20:39:22 [83.12.9.*] id:208130  
UPSIDEDOWN: Napisał postów [158], status [starszy wyjadacz] Reputacja
Śmieciem to ty jesteś i twój upadły klub... Z tego co wiem to w opolu nie ma żadnego "skata" z dredami znawco...
2009-07-11 00:30:32 [83.16.56.*] id:207970  
Przemo91: Napisał postów [12], status [nowy] Reputacja
Nareszcie ;]

Nick:
Treść:
2009-07-08 16:19:22 [87.147.37.*] id:207186  
obersturmfuhrer: Napisał postów [306], status [maniak] Reputacja
komu to jest potrzebne???? kasa wyciepujom na taki schajss, lepi w stadion kolejarza inwestowac!!!!!! SPEEDWAY!!!!!

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [12]
2009-07-08 21:07:24 [87.207.221.*] id:207290  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
ty lubisz speedway,ok ale może ktoś lubi coś innego pomyślałeś o tym?
2009-07-08 21:36:11 [91.107.111.*] id:207293  
Woocash: Napisał postów [1431], status [zrobił/a karierę] Reputacja
I pewnie na tym żużlu to też każdy mógłby pojeździć? Nie mowiąc o ping-pongu itp...
2009-07-08 21:45:17 [87.147.37.*] id:207294  
obersturmfuhrer: Napisał postów [306], status [maniak] Reputacja
ijaaaaaaaaa ale kto chce lekoatletyka???? mlodzi wolom pilka abo slepac
2009-07-08 21:58:45 [91.107.111.*] id:207296  
Woocash: Napisał postów [1431], status [zrobił/a karierę] Reputacja
Pewnie nie Ci co siedzą całymi dniami przy komputerze. Ale jak chodziłem na lekkoatletkę w podstawówce to nie mieliśmy gdzie biegać. Bolko tylko. Nie dajcie się przywiązać do foteli. Piłka nożna super : jak to mawiają kibice ze swoimi wielkimi piwnymi brzuchami przed TV.
2009-07-08 22:43:32 [71.183.231.*] id:207299  
SADAM: Napisał postów [655], status [rozpisany/na] Reputacja
obersturmfuhrer nie lubie chwalic ale z Kolejazem to napisales prawde a jezeli chodzi o lekkoatletyke to tez ktos sie znajdzie.A tak pozakonkursem moze jeszcze miasto znajdzie troche grosza na stadion kolejarza??? ZEMBATY-ZEMBATY i wszyscy razem ZEMBATY moze to cos da:-)))
2009-07-08 23:38:50 [87.147.38.*] id:207334  
obersturmfuhrer: Napisał postów [306], status [maniak] Reputacja
noja to je fajnie co chalrobieli jak widze na fotkach..... ale na sport kolejarz i odra tez mogli by zainwestowac, i na infrastruktura na drogi i itp..... tyle kasy by bylo.... jak kibicie z innich miast by do nols przijechaly.... ale jakos te ludzie w szakietach tego nioe rozumiom :( sklepy zarobiom pociungi taxi bussy itp.... ale oni wolom do swojej kabzy nacis i to je schajs :(
2009-07-08 23:40:09 [87.147.38.*] id:207335  
obersturmfuhrer: Napisał postów [306], status [maniak] Reputacja
sorry za pismo :D jol trocha wodki juz wypiol :D
2009-07-08 23:41:16 [95.50.2.*] id:207336  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
obersturmfuhrer tyj pisz wyraźni bo cie chopie nie idzie zrozumieć
2009-07-09 00:29:06 [87.147.38.*] id:207337  
obersturmfuhrer: Napisał postów [306], status [maniak] Reputacja
@ patimejka sorry ale jol za kanc wypiul xD
2009-07-09 11:32:27 [77.252.18.*] id:207415  
szymonzwm: Napisał postów [2], status [żółtodziób] Reputacja
komu to potrzebne...??? wszystkim ludziom którzy lubią się poruszac ale dobrze ze speedway ma jeszcze swoich wiernych fanów :)
2009-07-09 21:38:01 [83.12.9.*] id:207592  
UPSIDEDOWN: Napisał postów [158], status [starszy wyjadacz] Reputacja
Na stadionie naszego kolejarza trybuna jest tak mała, że kibice muszą siedzieć w trawie... Warto dodać, że za sam projekt nowej trybuny na stadion Odry Opole (której do dziś nie ma) wydano 500tyś złotych - tyle samo co za samo wykonanie trybun na opolskim stadionie żużlowym...
2009-07-09 23:36:55 [87.147.45.*] id:207616  
obersturmfuhrer: Napisał postów [306], status [maniak] Reputacja
tu w polsce z tymi projektami majom naci...ano w lebach, taka drozyzna to jest.... ;/ tak w calej Uni nie ma
2009-07-09 20:42:07 [87.206.76.*] id:207560  
Denek: Napisał postów [63], status [żółtodziób] Reputacja
Tylko że tam można było spokojnie pobiegać przez ostatnie 2 lata. Kto chciał, ten biegał.

Nick:
Treść:
2009-07-09 14:52:14 [89.141.86.*] id:207451  
banita: Napisał postów [70], status [rozkręca się] Reputacja
ciekawe jak dlugo bedzie tak ladnie....

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [3]
2009-07-09 14:53:32 [83.18.31.*] id:207452  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
dopuki fan oderki i jego koledzy będą mieli zakaz wstępu to będzie ok :DD
2009-07-09 15:29:20 [83.27.80.*] id:207468  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
tak dlugo jak ludzie beda szanowac-proste
2009-07-09 17:40:57 [79.191.222.*] id:207536  
sir_RAD: Napisał postów [5356], status [VIP] Reputacja
wystarczy jakaś impreza masowa - ludzie to świnie i tyle mam do powiedzenia - nie trzeba f_o do tego
2009-07-08 17:08:29 [77.223.228.*] id:207193  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
Ja tam jestem za ze powstal ten stadion bo na tej biezni kolo LO3 nie dalo sie biegac...

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [81]
2009-07-08 17:09:45 [83.4.188.*] id:207194  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
to mozemy wszedzie pobiegac.......:P:P:P:P::********
2009-07-08 17:44:21 [84.10.171.*] id:207202  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
taak,wały nad Odrą ,wyspa Bolko,park na ZWMie(ok dla tych co się czepią osiedlu AK),ale dla trenujących biegi rzeczywiście bieżnia przy LO III jest już trochę zajechana
2009-07-08 18:01:32 [213.17.151.*] id:207206  
spellhowler: Napisał postów [4824], status [VIP] Reputacja
spoko , najdzroższe bieganie w życiu;/
2009-07-08 20:58:27 [87.207.221.*] id:207284  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
nie no obiekt wygląda mistrzowsko,ale co do samego biegania to ja dziękuje ewentualnie moge popatrzeć jak wy to robicie ;) czekoladka jak to będzie ty będziesz uciekała a misiek będzie cię gonił??
2009-07-08 22:57:14 [83.29.91.*] id:207305  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
apollo789:Nie ma tak jak biegamy to wszyscy dla zdrówka....a swoja drogą 24opole mogło by zrobic takie zawody na swiezym powietrzu....teren juz jest.zawodników sie tez nazbiera......heheh...
2009-07-08 23:05:21 [84.10.171.*] id:207317  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
to co?idziemy pobiegać na ślicznej bieżni?
2009-07-08 23:09:48 [83.29.91.*] id:207321  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
keiko:No to kiedy??:D:D:D...
2009-07-08 23:11:02 [84.10.171.*] id:207323  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
zawsze:)))) byle nie w nocy:P:P
2009-07-08 23:21:53 [83.18.31.*] id:207326  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
keiko, czemu nie w nocy? na noc bieżnię zwijają czy co???
2009-07-09 07:08:53 [83.28.194.*] id:207355  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
keiko:No to tylko słowo i biegamy.....
2009-07-09 09:04:40 [77.223.228.*] id:207360  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
apollo789 chyba masz racje zapewne tak by bylo hehe :D
2009-07-09 09:45:40 [83.27.112.*] id:207366  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
Czekoladka: Ja cie zaraz pogonie to zobaczysz....:*********
2009-07-09 09:46:57 [83.18.31.*] id:207367  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
misiek czy to jakaś gra wstępna???
2009-07-09 09:49:07 [83.27.112.*] id:207368  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:Tak rozgrzewka przed bieganiem dłuuuuuuugo.... dystansowym:P:P.....
2009-07-09 09:52:58 [83.18.31.*] id:207372  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
a ta rozgrzewka to w koło stadionu czy w koło kanapy? :DD
2009-07-09 09:55:28 [83.27.112.*] id:207373  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:stadionu przeciez chodzi o zdrowie prawda(oficjalnie)..:D:D
2009-07-09 09:56:57 [83.18.31.*] id:207374  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
misiu nie czaj się tak przecież wiadomo, że każdy sport to zdrowie. ten kanapowy też :)
2009-07-09 09:58:55 [95.50.2.*] id:207375  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
biedna ta czekoladka, ale się musi przez ciebie nasapać..
2009-07-09 10:05:24 [77.223.228.*] id:207377  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
yyyyyyy a co to za insynuacje bez mojej osoby hmmmmmm???? bieganie, kanapa ,sapanie hehehe ;DDDDD no ladnie,ladnie... xD
2009-07-09 10:09:37 [77.223.228.*] id:207378  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
patimejka ???? glodnemu chleb na mysli????? xDDDD
2009-07-09 10:13:11 [83.18.31.*] id:207381  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
czekoladka nie zeby od razu głodnemu, ale sportu nigdy nie jest za wiele
2009-07-09 10:18:27 [77.223.228.*] id:207385  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
oczywiscie xD
2009-07-09 10:20:40 [95.50.2.*] id:207388  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
milka:)-dlatego trzeba się ruszać :)
2009-07-09 10:21:49 [77.223.228.*] id:207389  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
Tiaaaa bo ruch to zdrowie.... ;)
2009-07-09 11:20:15 [83.27.80.*] id:207412  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
oj dziewczyny dziewczyny ;) o czym wy tu piszecie hahahaha
2009-07-09 11:22:08 [95.50.2.*] id:207413  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
apollo- tylko i wyłącznie o sporcie ;)
2009-07-09 11:34:53 [83.27.80.*] id:207417  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
no wlasnie przeczytelem ze o sporcie,jakims kanapowcu czy cos w tym guscie hahahahaha dobrze ze ja juz stary i niebardzo kumam pewnych rzeczy hahahaha
2009-07-09 11:39:32 [95.50.2.*] id:207419  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
apollo to jest dla tych co nie kumają :) sport kanapowy jakby nie było to też sport i nie ważne czy się trzyma w ręce pilota czy....
2009-07-09 11:43:19 [83.27.80.*] id:207421  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
browarka ;) to bezpieczniejsze bo jak mnie kiedys pewna przytrzymala to teraz mam urwanie glowy z nia i naszymi dziecmi ;)
2009-07-09 11:45:30 [95.50.2.*] id:207422  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
to są właśnie minusy spotru kanapowego, dlatego milka woli biegać na stadionie jak mniemam :)
2009-07-09 11:45:38 [83.27.112.*] id:207423  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
apollo789:juz ci urwała głowe a co masz teraz na szyi???..hahahahahahahaha..
2009-07-09 11:46:55 [95.50.2.*] id:207424  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
misiek- łańcuszek. a na końcu łańcuszka swoją ślubną hehe
2009-07-09 11:51:47 [83.27.80.*] id:207425  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
wiecie co?ale jedno mam zawsze druga polowe na ktora zawsze moge liczyc w tych ciezkich jak i milych chwilach ;) patimejka wcale nie minusy ;) ja tam nie narzekam a wrecz przeciwnie simanko brachu!!
2009-07-09 13:03:27 [77.223.228.*] id:207429  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
ohhhhhhhhh apollo789 ty szczesciarzu posiadania wlasnej rodziny inni chca podzielic twoj los chyba po to ta kanapa i.... browarek hehe xDDDD
2009-07-09 13:17:45 [83.18.31.*] id:207433  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
czekoladko czyżbyś nie miała z kim wypić piwka na kanapie?
2009-07-09 13:21:49 [77.223.228.*] id:207434  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
patimejka no ja wlasnie mam miska0014 ^^ xDDDD
2009-07-09 14:49:49 [83.18.31.*] id:207450  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
czekoladko, coś czuję że misiek to woli ten browarek se wypić niż niż odrobiny sportu zażyć hehe ;)
2009-07-09 15:11:49 [83.4.252.*] id:207462  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka: oj myslisz lubie biegac jesli mam tylko czas na to..a co do piwka to rzadko ale wypije...:)
2009-07-09 15:18:09 [83.18.31.*] id:207464  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
misio jak ty wolisz biegać niż się sportować to się nie dziwię że czekoladka smutna :):):):)
2009-07-09 15:22:33 [83.27.80.*] id:207465  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
czekoladka-jak chcesz to podrzuce ci na tydzien moich malych rozbojnikow i wtedy przekonasz sie jak to jest hehehehehe
2009-07-09 15:26:21 [83.27.80.*] id:207466  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
hahahahahahahaha patimejka!!brawo za tego posta dla miska hahahaahaha
2009-07-09 15:28:12 [95.50.2.*] id:207467  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
apollo: eeeeeeee a za którego??? ;)
2009-07-09 15:29:28 [77.223.228.*] id:207469  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
apollo z mila checia bym sie zajela bo kocham dzieci i moja siostrzenica mialaby niezla zabawe :D
2009-07-09 15:29:38 [83.4.252.*] id:207470  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:a ja pisałem ze sam biegam??..:P:P..
2009-07-09 15:30:11 [83.27.80.*] id:207471  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
za tego ze woli biegac niz.....
2009-07-09 15:31:37 [83.27.80.*] id:207472  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
czekoladka dawaj namiary i czas kiedy ci ich podrzucic ;)
2009-07-09 15:32:11 [77.223.228.*] id:207473  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
a co do miska to nie taki zly ja tam nie narzekam hehehehe ale mogloby byc lepiej hahahaha ;DDDDDD
2009-07-09 15:34:01 [77.223.228.*] id:207475  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
apollo mam jakis twoj nr gg zaraz sie odezwe i ci wszystko napisze :D
2009-07-09 15:35:09 [83.18.31.*] id:207476  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
widzisz milka, a jednak hehe to lepiej niech on tyle nie biega bo się chłopina męczy i potem mu tylko kanapa zostaje...:D
2009-07-09 15:35:37 [83.27.80.*] id:207477  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
czekoladak moje gygy masz?? od miska??
2009-07-09 15:39:31 [77.223.228.*] id:207478  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
patimejka no wlasnie wiesz to jest dziwne ale on po biegach jest jeszcze bardziej energetyczny co konczy sie kanapa hahahaha ;D i relaxem
2009-07-09 15:40:03 [77.223.228.*] id:207479  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
apollo no cos chyba mam dal mi misiek ale nie wiem czy dobry musze poszukac :)
2009-07-09 15:42:01 [95.50.2.*] id:207480  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
czekoladka, coś mi tu nie gra niedawno myła mowa o mini luxusowych czekoladkach a teraz z misiem biegasz w koło kanapy nonono
2009-07-09 15:43:27 [95.50.2.*] id:207481  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
energetyczny powiadasz?? a to nie wnikam hihi
2009-07-09 15:44:18 [77.223.228.*] id:207482  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
Luxus sie spoznil w sensie mnie olal tak mysle no i znalazlam przyjaciela ^^ ;D
2009-07-09 15:45:38 [77.223.228.*] id:207483  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
patimejka tak bo bardzo lubi energy drinki ;D
2009-07-09 15:47:21 [95.50.2.*] id:207484  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
a takie buty, zmiana banana i bardzo dobrze, trzeba kuć żelazo...
2009-07-09 15:49:25 [95.50.2.*] id:207485  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
schoko: te co ożywiają ciało i umysł i ma się po nich skrzydełka???? mi od tego tylko różki się pokazują hehe
2009-07-09 15:53:23 [95.49.255.*] id:207487  
[moderacja]: Napisał postów [8], status [ ! Troll ! ]
[moderacja]
[-5]
2009-07-09 15:54:10 [83.4.252.*] id:207488  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:a moze pogadacie o pogodzie co??hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
2009-07-09 15:58:06 [83.18.31.*] id:207489  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
ok misiu. u nas leje a jak tam u was? :D temu panu Mały Krótki chyba coś zaszkodziło bo brzydkich wyrazów używa. a jak mnie będzie swędzieć to sobie podrapię
2009-07-09 16:02:23 [95.49.255.*] id:207490  
[moderacja]: Napisał postów [8], status [ ! Troll ! ]
[moderacja]
[-5]
2009-07-09 16:02:46 [83.4.252.*] id:207491  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:nie drap umyj hahahahhahaha...
2009-07-09 16:06:53 [83.18.31.*] id:207492  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
misiu najpierw umyje potem podrapie. nieważne w jakie słowa to ubierzesz- wara ci ode mnie.
2009-07-09 16:08:17 [83.27.80.*] id:207493  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
patimejka daj spokoj juz po gosciu ;)
2009-07-09 16:08:40 [95.50.2.*] id:207494  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
wow szybko go się pozbyliście. dzięki am za to i sory ja też trochę przesadziłam prawda?? ale lepiej żartować niż chorować :D
2009-07-09 16:09:29 [83.4.252.*] id:207495  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:PRZEPRASZAM jesli cie obraziłem nie miałem takiego zamiaru....
2009-07-09 16:09:33 [77.223.228.*] id:207496  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
A ten ... wielki dlugi to chyba forum pomylil to nie sex czateria widac mleko pod nosem i zero szacunku do kobiet zaaal typa.......
2009-07-09 16:11:53 [95.50.2.*] id:207497  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
spoko misiu nie obraziłam się, tak samo ja powinnam przeprosić że zrobiłam z tematu nowy stadion temat sporty okołokanapowe :)
2009-07-09 16:15:49 [83.4.252.*] id:207500  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
patimejka:jak on szuka wrazen to na inne forum albo czat...
2009-07-09 16:18:23 [95.50.2.*] id:207501  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
w każdym bądż razie- co złego to nie ja :) do kiedyś tam. na razie papa
2009-07-09 16:19:45 [83.27.80.*] id:207503  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
pozatym po co gosc wcina sie w nasza rozmowe?nic mu do tego co piszemy,i jeszcze z jakimi tekstami cwiek jeden
2009-07-09 16:21:15 [77.223.228.*] id:207504  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
Apollo bo chlpoczykowi zal pupe sciska ze nie ma kolegow hehe :D
2009-07-09 16:25:06 [83.27.80.*] id:207506  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
to niech sobie psa kupi
2009-07-09 16:27:03 [83.4.252.*] id:207508  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
apollo789: dlatego podziekowalismy temu panu...
2009-07-09 16:32:02 [83.27.80.*] id:207510  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
dokladnie misiek a w grupie sila ;)
2009-07-09 16:34:40 [213.17.151.*] id:207514  
romi: Napisał postów [2994], status [Szycha] Reputacja
Widzę że tu panowie wpływowi.
2009-07-09 16:37:51 [83.4.252.*] id:207517  
misiek0014: Napisał postów [8292], status [VIP] Reputacja
romi:tak wpływy dbanie o porzadek na forum....
2009-07-09 16:42:14 [213.17.151.*] id:207519  
romi: Napisał postów [2994], status [Szycha] Reputacja
ok.misiek.
2009-07-09 17:30:50 [87.207.221.*] id:207531  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
romi-po co gosc sie wcina z takimi haslami?dlaczego pisze ublizajac nieznajomej dziewczynie trol jakis?dlatego zostal pozegnany bez smutku
2009-07-09 17:37:57 [213.17.151.*] id:207534  
romi: Napisał postów [2994], status [Szycha] Reputacja
apollo789:zgadzam się,masz rację no i ok.
2009-07-09 14:20:29 [77.253.66.*] id:207443  
kicia19: Napisała postów [60], status [rozkręcił się] Reputacja
Prace przy tym obiekcie zaczęły sie w listopadzie 2005? Ciekawe...bo ja tam zaczęłam szkołę w 2006 roku(ten stadion jest przy LO6) i jakoś nic nie widziałam żeby w remoncie było. Ale bajeczka, haha :D Ten stadion jest w remoncie od roku czy ewentualnie dwóch a nie od 2005 roku

Nick:
Treść:
2009-07-08 23:03:36 [77.112.218.*] id:207314  
ChUdAs: Napisał postów [21], status [nowy] Reputacja
I na h.j to komu.lepiej żeby stworzyli stadion piłkarski albo żużliwy.

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2009-07-09 13:53:46 [83.12.9.*] id:207438  
UPSIDEDOWN: Napisał postów [158], status [starszy wyjadacz] Reputacja
Popieram. Na stadionie naszego kolejarza trybuna jest tak mała, że kibice muszą siedzieć w trawie... Warto dodać, że za sam projekt nowej trybuny na stadion Odry Opole (której do dziś nie ma) wydano 500tyś złotych - tyle samo co za samo wykonanie trybun na opolskim stadionie żużlowym...
2009-07-09 11:39:22 [77.252.18.*] id:207418  
szymonzwm: Napisał postów [2], status [żółtodziób] Reputacja
Stadion ogólnie fajny tylko szkoda że znowu nie o wszystkim pomysleli i nie wszystko dopracowali...parkingi dokoła stadionu genialny pomysł i to jescze takie pojedyncze chyba dla prezesów w sumie się naliczyłem jakis 30 miejsce parkingowych na stadionie...zamiast drugą trybunę zbudowac to zbedne miejsca parkingowe odrazu przy torach do biegania, to chyba ten sam inwestor był co stadion oderki budował...wszystko fajnie stadion super ale dlaczego zawsze czegoś musi brakowac...nie znajdziemy takiego obiektu w Opolu w ktorym nie ma wad a to dlatego ze albo kasy zawsze brakuje albo instruktorzy do bani.pzdro

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [3]
2009-07-09 11:43:15 [95.50.2.*] id:207420  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
ty to jesteś pesymista- przyjdzie się z buta to nie będzie potrzebny parking a krzesełko każdy przyniesie swoje i będzie git
2009-07-09 11:53:22 [83.27.80.*] id:207426  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
i na co tu narzekac?obok jest real i media z duzym parkingiem hahahaha i nie bedzie miejsca dla klijentow marketu
2009-07-09 13:04:29 [77.223.228.*] id:207430  
Czekoladka: Napisała postów [1543], status [Szycha] Reputacja
Polak potrafi...
2009-07-08 18:05:58 [84.10.126.*] id:207210  
Gosia Kefir: Napisała postów [1323], status [stały bywalec] Reputacja
Nie zbyt dórzy ten stadjon. Muj jork ma wienkszy tenren do biegania - z jakies 12 hektaruf.
[-3]

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [3]
2009-07-08 23:00:04 [71.183.231.*] id:207309  
SADAM: Napisał postów [655], status [rozpisany/na] Reputacja
CO TO JEST TU NAPISANE ???
2009-07-08 23:01:57 [83.18.31.*] id:207312  
patimejka: Napisała postów [4006], status [VIP] Reputacja
tu pisze że pan kefir męczy małe zwierzątka
2009-07-09 11:32:52 [83.27.80.*] id:207416  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
to sadysta ten pan kefir-trzeba to zglosic odpowiednim sluzbom
2009-07-09 11:26:36 [77.223.235.*] id:207414  
Paula: Napisała postów [1389], status [zrobił/a karierę] Reputacja
W koncu! bo to byla zenada...ale trybuna jakas taka mała...szkoda

Nick:
Treść:
2009-07-09 06:47:54 [83.19.85.*] id:207354  
[moderacja]: Napisał postów [174], status [starszy wyjadacz] Reputacja
[moderacja]
[-5]

Nick:
Treść:
2009-07-09 05:59:54 [79.184.62.*] id:207352  
Basseprod: Napisał postów [296], status [maniak] Reputacja
kibice będą mieli nowy ring publiczny?

Nick:
Treść:
2009-07-09 00:34:03 [77.252.18.*] id:207338  
cinolmj: Napisał postów [1066], status [zrobił/a karierę] Reputacja
oby tylko nie był cały czas zamknięty i każdy mogł sie tam dostac

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2009-07-09 05:18:53 [86.44.22.*] id:207351  
Klasziwo: Napisał postów [262], status [maniak] Reputacja
Oby, oby - dla zdrowia i sprawdzenia własnej kondychy chętnie bym sobie po takim stadionie pobiegał i poskakał przez płotki
2009-07-08 18:26:28 [83.15.12.*] id:207217  
chrząszcz: Napisał postów [4387], status [VIP] Reputacja
można oko nacieszyć, ... inne pytanie co z obiektem przy ul.Oleskiej i Kusocińskiego (dawniej OKS Odra)? tam trawa spomiędy płyt chodnikowych przed wejściem wyrastała, jeżeli miasto jest tam zangażowane finansowo (wywaliło masę kasy), to jak wygląda dostępność tego obiektu dla mieszkańców ? nie licząc spędów kiboli ... czy Opole stać na utrzymywanie takich obiektów ?

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [2]
2009-07-08 18:38:02 [83.21.76.*] id:207219  
panchamityle: Napisał postów [85], status [młodszy wyjadacz] Reputacja
Spędy kiboli? Chyba masz z kimś problem, ogarnij się chłopie. Jaki ma być dostęp ludzi na stadion zawodowej drużyny? Już teraz trawa jest tam jaka jest.. A spędami to nazywaj może swoje imprezy rodzinne, ale od meczu na które przychodzi po parę tysięcy ludzi się odwal.
2009-07-08 23:08:59 [84.10.171.*] id:207320  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
Bedzie grała Oderka Opole,nie zmarnuje się,niech Cię głowa nie boli
2009-07-08 23:07:18 [83.22.104.*] id:207319  
Thomas: Napisał postów [296], status [maniak] Reputacja
No...:) to mi się podoba, to ja rozumiem.To na pewno Platforma zleciła budowę tego pięknego stadionu :) Ludzie cuda, cuda Tuska. A tak na poważnie,to takich obiektów trzeba w opolu a nie kolejnych centrów handlowych...lol Szacun

Nick:
Treść:
2009-07-08 17:40:31 [84.10.171.*] id:207200  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
antywandalowe krzesełka na stadionie lekkoatletycznym...jeszcze nie słyszałam o rozróbach w czasie biegu na 100 m czy skoku w dal,ale widac u nas wszystko mozliwe.stadion świetny,gratulacje

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [2]
2009-07-08 21:02:01 [87.207.221.*] id:207286  
apollo789: Napisał postów [1870], status [Szycha] Reputacja
keiko-lepiej się zawczasu zabezpieczyć bo nigdy niewiadomo może jakąś inną impre zrobią i potem będzie chryja,a tak za wczasu ktoś pomyślał
2009-07-08 23:06:31 [84.10.171.*] id:207318  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
tak,napisali,że każdy będzie mógł korzystać ze stadionu,ping-pong wyzwala emocje:P
2009-07-08 22:42:08 [90.141.48.*] id:207298  
WoWu: Napisała postów [61], status [rozkręcił się] Reputacja
I tak trzymać!!! Super.

Nick:
Treść:
2009-07-08 19:52:50 [89.76.232.*] id:207240  
papudrak: Napisała postów [607], status [rozpisany/na] Reputacja
a co to oznacza że bieżnia jest ośmiotomowa????

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [2]
2009-07-08 20:06:51 [83.13.133.*] id:207259  
M1974P: Napisał postów [12393], status [VIP] Reputacja
8 miejsc startowych na szerokość bieżni :)
2009-07-08 20:59:24 [89.76.232.*] id:207285  
papudrak: Napisała postów [607], status [rozpisany/na] Reputacja
aha, dzięki ale ja zawsze biegałam po torze a nie po tomie
2009-07-08 19:45:59 [83.22.85.*] id:207238  
luxusowy: Napisał postów [22329], status [VIP] Reputacja
To będziemy biegać :)

Nick:
Treść:
2009-07-08 18:43:07 [89.76.240.*] id:207220  
uwaga: Napisał postów [779], status [rozpisany/na] Reputacja
Ładne wykonanie!

Nick:
Treść:
2009-07-08 17:19:16 [213.17.151.*] id:207196  
Dorai: Napisał postów [680], status [rozpisany/na] Reputacja
Ładny obiekt.

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2009-07-08 18:02:37 [213.17.151.*] id:207208  
spellhowler: Napisał postów [4824], status [VIP] Reputacja
owszem ładny, tylko boje sie żeby był uzywany jak na to zasługuje...
2009-07-08 18:02:00 [79.163.233.*] id:207207  
agu_lec: Napisała postów [18], status [nowy] Reputacja
nareszcie...

Nick:
Treść:
2009-07-08 16:49:12 [83.4.20.*] id:207192  
miskozz: Napisał postów [25], status [nowy] Reputacja
Bardzo dobra inwestycja, niech się dzieciaki wyżywają uprawiając sport, a nie lejąc się po mordach w klubach.

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2009-07-08 17:42:26 [84.10.171.*] id:207201  
keiko: Napisała postów [9313], status [VIP] Reputacja
Dokładnie,zrobić im darmowe treningi,jak pobiegają kilka kilometrów to się rozładują,może przy okazji wyłoni się jakiś talent?