• 0
  • Autor: Seeb
  • Wyświetleń: 10497
  • Dodano: 2007-11-17 / 04:25
  • Komentarzy: 52

Nocny pożar Niedźwiednika

 
 
Nocny pożar Niedźwiednika

(fot: Fazi)

Dziesięć zastępów straży pożarnej zadysponowano do zapalonego budynku zajazdu Niedźwiednik znajdującego się na trasie Opole - Strzelce Opolskie.

Chwilę przed 23.00 w jednym z pokoi pojawił się ogień. Niestety, mimo prób samodzielnego gaszenia pożaru przez obsługę, oraz gości zajazdu, niezbędna okazała się pomoc straży pożarnej. Ogień bardzo szybko się rozprzestrzeniał. Z budynku ewakuowano wszystkie przebywające w nim osoby. Na szczęście po kilkudziesięciu minutach akcji żywioł udało się opanować. Akcja gaśnicza trwała jednak do późnych godzin nocnych.

W sumie spaleniu uległo ponad pięćdziesiąt metrów kwadratowych dachu, oraz znaczna część wnętrza budynku. Wszystko wskazuje jednak na to, że konstrukcja budynku nie została naruszona. Straty wstępnie oszacowano na kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Prawdopodobną przyczyną pożaru była iskra która mogła się wydobyć z komina.
reklama

Więcej zdjęć

24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl
24opole.pl

Napisz co o tym myślisz!

Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

2007-11-25 20:39:04 [81.210.63.*] id:28470  
Ktos: Jezeli to jest Zajazd Opolski to czemu na budynku jest napisane Niedzwiednik??

Nick:
Treść:
2007-11-19 19:54:56 [83.30.46.*] id:27247  
...: Wyraznie na dolnym zdjęciu jest napisane NIEDZWIEDNIK za choinkami drugie po prawej stronie.

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-19 19:59:54 [83.30.152.*] id:27248  
Nicki: Jest napis - ale jest to od dawna ZAJAZD OPOLSKI
2007-11-17 11:54:12 [83.5.6.*] id:26850  
fin: a czyj jest niedzwiednik ? chyba kiedys to spolem sprzedalo

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [3]
2007-11-17 12:12:16 [83.30.2.*] id:26853  
info: Dżusa
2007-11-18 21:28:37 [213.238.120.*] id:27148  
znajoma: zajazd nie jest dzusa
2007-11-19 19:52:24 [83.30.46.*] id:27245  
....: Leszka G. a on jest osiłkiem Dzusa na jedno wychodzi.
2007-11-19 19:50:23 [89.76.246.*] id:27244  
Ciocia Mery: obecnie nie stoimy już tam teraz rezydujemy razem z dżenną, patriszją i Emmanuel na parkingu przed Lidlem o tej porze roku jesteśmy rozpoznawalne bo po 15 chodzimy z latarkami i w futerkach, zapraszamy w zimie są promocje za podwójną cenę potrójne uderzenie.

Nick:
Treść:
2007-11-18 22:09:09 [213.238.120.*] id:27160  
nie do wiary: nie do wiary co wy wypisujecie!Nie jesteście wogóle zorientowani,a spekulujecie.Ani kto jest włascicielem, ani kto nim był ani nic o pożarach.Dopisujecie bzdurne odpowiedzi,niezgodne z prawdą oczywiście, tylko po co? nawiasem mówiąc to nie jest Niedzwiednik lecz Zajazd Opolski.od dawna!!

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-19 10:53:43 [213.238.122.*] id:27189  
~Wielki Brat~: Tylko, że po pierwszym pożarze i po jego odbudowaniu nazywał się Niedźwiednik-Bis. Także dla wszystkich on do końca zostanie Niedźwiednikiem.
2007-11-19 07:45:27 [83.4.206.*] id:27180  
1606: Dajcie spokój biednej iskierce... najlepiej zwalić wszystko na nią a przecież każdy wie co było przyczyną pożaru... :P:P:P

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-19 10:50:27 [213.238.122.*] id:27188  
~Wielki Brat~: No to powiedz cwaniaczku.
2007-11-18 22:13:35 [87.205.215.*] id:27161  
ada: buahahaha iskra z komina hahahaah

Nick:
Treść:
2007-11-18 01:00:40 [83.30.155.*] id:27013  
abdul: Czego to ludzie nie wymysla ....."Prawdopodobną przyczyną pożaru była iskra która mogła się wydobyć z komina." hehehe dawno się tak nie usmiałem. Co za debil wymyślił coś podobnego :)))

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-18 21:47:17 [213.238.120.*] id:27156  
mądrzejszy: abdul,jesteś durny. Właściciel wskoczył na dach i podpalał po troszku, byle nie za dużo,co?
2007-11-17 08:26:25 [83.30.147.*] id:26823  
...: Iskra... to już kolejny raz niedźwiednik był w promieniach. Pewnie ktoś to podpalił, a najłatwiej zwalić na iskrę... i akurat zaczęło się palić na górze? no na bank kominek...

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-18 21:42:18 [213.238.120.*] id:27154  
iks: nie dowiary! Tak jesteście dobrze zorientowani? Po pierwsze nowa nazwa brzmi Zajazd Opolski,po drugie,aż dziwne ilu mamy znawców z dziedziny "ognia"! Ciekawe po co ktoś podpala sobie kawałek dachu, a nie cały obiekt??
2007-11-17 09:16:47 [213.238.123.*] id:26830  
Karzc: 1 mądry ja równierz podzielam twoje zdanie bo to sie tam za czest dzieje-

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-18 21:33:50 [213.238.120.*] id:27151  
mariuszpierwszy: pierwszy raz,za czasow spolem, spalil sie caly. teraz prywatny właścicie spał na miejscu,goście hotelowi na górze i co sugerujecie? Zazdrośnicy!!!
2007-11-18 19:38:22 [83.22.83.*] id:27128  
dysortografik: DLA TYCH KTÓRZY SZUKAJĄ PANIENEK: są w barach zaraz za rondem jak się wjeżdrza do opola następne stoją w lesie jak się jedzie na niemodlin-nyse MOŻNA KOŻYSTAĆ DO WOLI mało tego jest pare agencji toważyskich w Opolu tak więc jest gdzie pojechać!!!!! :)

Nick:
Treść:
2007-11-18 15:42:42 [83.30.200.*] id:27091  
roki: Ludzie - co wy piszecie,lokal naprawde zmienil sie na lepsze,w szczegolnosci zmienil sie pod tym wzgledem ze nie ma panienek lekkich obyczajow - na ktore tak wszyscy szukaja i sa spragnieni.Bylem tam z moja cala rodzina i naprawde polecam.

Nick:
Treść:
2007-11-17 14:56:22 [83.30.7.*] id:26889  
eldorato: BES SĘSU... TO GDZIE TERAS JA I MIKOŁAJ BENDZIEMY JEŚDZIĆ MOJOM E-KLASOM NA PANIENKI.....

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [4]
2007-11-17 18:00:15 [81.210.76.*] id:26947  
eryk: będziecie sie w lesie brandzlowac wzajemnie!!!
2007-11-18 09:18:36 [83.30.200.*] id:27027  
:): buhahaahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhaahahahahahhaha
2007-11-18 12:47:31 [192.168.0.*] id:27050  
<U>Fazi</U>: Napisał postów [836], status [stały bywalec] Reputacja
:] no już myślałem, że o nas zapomniałeś eldorado
2007-11-18 15:01:41 [83.30.200.*] id:27072  
Nicko: zotala tylko agencja towarzyska i las.
2007-11-18 12:02:32 [83.30.150.*] id:27043  
Nicko: Szukasz mocnych wrazen to masz do wyboru las i agencje towarzyskie.

Nick:
Treść:
2007-11-17 13:38:44 [83.22.24.*] id:26867  
Pracownik zajazdu O'polskiego: Oswiadczam wszem i wobec ze od 2 lat jest inny wlasciciel i nie oferujemy od tego czasu uslug towarzyskich. PS Zajazd jest nadal czynny i mozna sobie smacznie zjesc... (nie smierdzi spalenizna)

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [3]
2007-11-17 21:57:16 [84.147.255.*] id:26983  
marcinunited: jestem w 100% pewny co pan pisze...jest to prawda nie ma tam juz kobiet lekkich obyczajow!!
2007-11-18 01:04:49 [83.30.155.*] id:27014  
czestyklientbudrelu: Jakie kobiety lekkich obyczajów ? Te Panie to cięzko pracują i .. nawet po nocach . A gdyby faceci nie potrzebowali to zapewne szybko by ta profesja upadła. Lecz elita musi gdzies się zabawiać.
2007-11-18 01:32:49 [83.30.160.*] id:27015  
Smutny: Kurcze, szkoda, zajazd jest naprawde, ok, jedzonko bardzo smaczne. i prosze nie mylić go z przeszłością. teraz to całkiem coś nowego. myślę że w krótkim czasie, bedziemy mogli znowu wpaść ze znajomymi na obiadek :)
2007-11-17 23:52:54 [83.30.150.*] id:27009  
Nicko: Ludzie nie wypisujcie bzdur.Tam jest naprawde OK. I nie nazywa sie Niedzwiednik tylko ZAJAZD OPOLSKI. Przyjedzcie i Sami sprawdzcie

Nick:
Treść:
2007-11-17 09:18:22 [83.22.196.*] id:26831  
haha: gdzież teraz beda przebywać mezczyzni spragnieni wrazen ??

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-17 22:48:29 [83.22.15.*] id:26992  
emma: na dabrowie jest ich pelno hehehee:D
2007-11-17 09:41:57 [78.149.213.*] id:26833  
erotoman: gdzie oprocz NIEDZWIADKA mozna spotkac fajne dziewczyny lekkich obyczajow ,podajcie znane wam miejsca.

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [9]
2007-11-17 11:21:15 [83.4.92.*] id:26845  
drt: u Dziadka 1km dalej
2007-11-17 11:21:40 [83.4.92.*] id:26846  
drt: i w Tirku
2007-11-17 13:24:51 [83.30.133.*] id:26863  
ano: w ratuszu
2007-11-17 15:50:20 [89.79.5.*] id:26913  
lubi: w toys'e
2007-11-17 17:04:21 [83.22.136.*] id:26932  
Wielbiciel: w Aishy
2007-11-17 17:32:56 [83.12.9.*] id:26941  
alwe: 200 m od baru U Dziadka TAIS sie nazywa
2007-11-17 18:12:22 [89.240.205.*] id:26948  
chetny: zna ktos moze cennik z AISHY i Taisy bo nie jestem na biezaca w tym temacie.No i czy sa tam jakies fajne dupy
2007-11-17 20:29:43 [83.30.15.*] id:26975  
Bodek: Najlepsze dziwki są wszędzie.99% tych chodzących w złotych kozakach po ulicach,a 110%tych w złotych kozaczkach w Ozimku.
2007-11-17 21:09:46 [217.173.202.*] id:26979  
beacia: Napisała postów [205], status [maniak] Reputacja
w twojej dupie :D
2007-11-17 17:29:08 [83.22.67.*] id:26940  
niedaleki mieszkaniec: Gadacie jakbyście wszystkie rozumy pozjadali,a tak na prawdę nie do was należy osądzanie co było winne lub kto. Stało się i tyle...

Nick:
Treść:
2007-11-17 15:46:24 [83.30.251.*] id:26910  
jasio: czy wy ludzie nie wiecie o tym ze lokal przeszedł wielkie zmiany!I tak jak pisze łoju nie jest to już miejsce uciech seksualno - optycznych dla zboków wszelkiej maści z mercedesami i wodą w mózgu.Szkoda bo tyle się tam zmieniło!Cierpliwości będzie lepiej wszystko jest do naprawienia nie ma rzeczy niemożliwych!!!!!!!!!!

Nick:
Treść:
2007-11-17 14:59:42 [89.76.250.*] id:26891  
Almuncja: Bywam tam koło tego lokalu często, najlepsze były dochody na początku lat 90-tych, teraz nieopłaca się już robić, klienci wybredni i nie zawsze płacić, no i polskie murzyni przytyć jak amerykan, w latach 90-tych więcej wysportowanych było a teraz ja drobna laleczka muszę się przebijac przez nie wiadomo co i jeszcze czasami nie płacic. Syf Kiła i Mogiła

Nick:
Treść:
2007-11-17 14:34:15 [217.197.73.*] id:26878  
bazyliszek: powiem tyle tylko ze w zajezdzie duzo sie zmienło, sle czy na lepsze nie sadze!!!!! nowy właściciel nie dba o swoja ekipe, wręcz przeciwnie - powoduje że są miedzy nimi kłótnie , które prowadza do tego ze ludzie sie zwalniają. aq pożar w pewnym stopniu byl moim zdaniem zemstą. czy to nie dziwne ze na górze gdzie kominka nie ma nagle zaczeło sie cos palić - raczej nie.

Nick:
Treść:
2007-11-17 13:02:13 [83.22.75.*] id:26857  
łoju: w niedzwiedniku juz ponad od roku nie ma dziwek zostaly wykopane,jedynie za dnia siedza w lesie...;)

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-17 13:23:48 [83.30.2.*] id:26861  
fizol: Niby kto miał je wykopać Leszek G. ta hiena co jest zachłanna na kase.Daj spokój w takie bajki to nie wierze...pzdr.
2007-11-17 10:18:41 [217.173.202.*] id:26837  
[moderacja]: [moderacja]

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2007-11-17 10:47:30 [84.147.255.*] id:26842  
ellop: alejaja nie pisz glupot bo obrazasz tylko wlasciciela..a czy sa tam panie to jedz sie przekonac!!!a nie wypisujesz bzdury..bylem tam nie dawno na obiadku i bylo wszystko nwporzadku a wiec nie błaznuj...