• 13
  • Autor: Greg
  • Wyświetleń: 3451
  • Dodano: 2012-02-10 / 15:32
  • Komentarzy: 17

16-latek podtruł się czadem podczas kąpieli

 
 
16-latek podtruł się czadem podczas kąpieli

(Fot. KPP Głubczyce)

Nastolatek zemdlał po wyjściu z wanny. Trafił do szpitala, jego życiu nic nie zagraża. Strażacy apelują o ostrożność - czad wciąż stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo.

Do zatrucia tlenkiem węgla doszło dziś rano w bloku przy ulicy Powstańców Śląskich w Głubczycach.

- W łazience czujnik wykazał niewielkie stężenie tlenku węgla. Jak widać wystarczające do podtrucia organizmu - mówi dyżurny Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Głubczycach.

16-letni chłopak zemdlał wychodząc z wanny, zatem do zatrucia musiało dojść podczas kąpieli. Był w mieszkaniu sam, na szczęście chwilę później do domu przyszedł dziadek, który wezwał ratowników.



reklama

Napisz co o tym myślisz!

Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".

2013-01-13 00:29:33 [89.79.88.*] id:981066  
ParradoxX: Napisał postów [22], status [nowy] Reputacja
Ciągle się słyszy o zatruciu albo śmierci od zaczadzenia... w takim razie po cholerę instalują ogrzewanie gazowe w blokach. No oczywiście oni pewnie dużo kasy za to mają bo to najgorsza rzecz mieć takie ogrzewanie.

Nick:
Treść:
2012-02-11 10:57:48 [77.254.117.*] id:764137  
katrina: Napisała postów [22218], status [VIP] Reputacja
Cichy zabójca....dobrze ze nie mam instalacji gazowej w domu......

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [6]
2012-02-11 11:49:03 [80.48.34.*] id:764166  
astra: Napisał postów [12349], status [VIP] Reputacja
zatrucie CO to ciezka sprawa
2012-02-11 11:50:32 [93.181.149.*] id:764168  
aniuska: Napisała postów [21294], status [VIP] Reputacja
ja tez nie, w sumie gdybym miała zmieniać mieszkanie z takim "wybrykiem" automatycznie sie dla mnie dyskwalifikuje
2012-02-11 11:53:58 [217.153.196.*] id:764169  
Demotywator: Napisał postów [34201], status [VIP] Reputacja
Miałem kiedyś podobny Bojler dawno....dawno temu...jak się zapalał to jak Buchnął Dmuchnął to grzywkę prawie zjarał...ale później zlikwidowali to dziadostwo:D
2012-02-11 16:30:28 [82.82.161.*] id:764309  
czort: Napisał postów [8002], status [VIP] Reputacja
aniuska a gdzie sie wyprowadzasz???nic nie weim o tym hmmm
2012-02-11 23:38:16 [93.181.149.*] id:764591  
aniuska: Napisała postów [21294], status [VIP] Reputacja
a co ksiazke piszesz?
2012-02-13 17:44:07 [89.68.2.*] id:765698  
ełstachy: Napisał postów [1556], status [Szycha] Reputacja
ty nie musisz mieć by sie zatruć... wystarczy, że sąsiad z boku ma nieszczelny piecyk, lub brak wentylacji i ciebie też CZAD dopaść moze.
2012-02-11 16:29:44 [82.82.161.*] id:764307  
czort: Napisał postów [8002], status [VIP] Reputacja
to czemu nie chodzą w domu w maskach mniej było by tragedi..
[-1]

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [5]
2012-02-11 16:30:42 [91.18.46.*] id:764310  
sebastian325i: Napisał postów [13353], status [VIP] Reputacja
Witaj czorcie, to nie dom, to blok...
2012-02-11 16:32:34 [82.82.161.*] id:764313  
czort: Napisał postów [8002], status [VIP] Reputacja
siema brat a to to samo,,,ja jak czyszcze gołebnik tez w masce bo weisz azot ,potem niema sie takiej formy i kondycji hehe
2012-02-11 16:39:01 [82.82.161.*] id:764317  
czort: Napisał postów [8002], status [VIP] Reputacja
seba,,,na nk ci napisalem
2012-02-11 16:45:34 [91.18.46.*] id:764320  
sebastian325i: Napisał postów [13353], status [VIP] Reputacja
brat...? hehe
2012-02-11 16:54:14 [82.82.161.*] id:764322  
czort: Napisał postów [8002], status [VIP] Reputacja
seba rozmyslam sprawe nad 330ci autoscaucie siedze i .....
2012-02-11 14:30:33 [93.181.160.*] id:764246  
rolandgif: Napisał postów [4045], status [VIP] Reputacja
Ja tam od gazu z daleka.

Nick:
Treść:
2012-02-11 10:43:22 [93.181.149.*] id:764125  
aniuska: Napisała postów [21294], status [VIP] Reputacja
echh o włos od tragedi

Nick:
Treść:
Pokaż - Ukryj  Odpowiedzi [1]
2012-02-11 10:45:17 [217.153.196.*] id:764126  
Demotywator: Napisał postów [34201], status [VIP] Reputacja
miał dużo szczęścia:)