• Wyświetleń: 1582
    • Dodano: 2019-07-09 / 14:06
    • Komentarzy: 0
    • Artykuł sponsorowany

    Jak pozyskać nowych klientów dla e-commerce?

    Zwiększenie sprzedaży - to z pewnością cel wielu właścicieli e-commerce. Pytanie tylko jak to osiągnąć? Zadanie nie wydaje się trudne, wystarczy dotrzeć do klientów za pomocą różnych kanałów marketingowych. Sęk w tym, że nasz plik produktowy jest zintegrowany tylko z jedną platformą. Co można zrobić w takiej sytuacji?

    Jak działają pliki produktowe?

    Pliki produktowe (inaczej zwane feedem produktowym) to w dużym uproszczeniu baza danych naszego internetowego sklepu. Zawierają się w niej wszystkie informacje na temat oferowanego asortymentu. Konkretne platformy zakupowe zapewniają go właścicielom najczęściej w jednym formacie - może to być np. XML albo CSV. Wszystko po to, by zawarte w nim dane można było zintegrować z wybraną witryną.

    Tu pojawia się jednak problem. Rozpoczęcie działań na jednej platformie sprawia, że plik trzeba przetłumaczyć za każdym razem, gdy chcemy podjąć współpracę z kolejnym serwisem zakupowym. Plik produktowy z Homebook nie będzie zintegrowany z Domodi oraz Google Shopping. Konwersja feedu produktowego oznacza dodatkowy wkład pracy, a w niektórych wypadkach trzeba go stworzyć od zera. Taki proces nazywa się wdrożeniem, a w zależności od stopnia złożoności strony, może on trwać od 2 do nawet 5 dni.

    Feedink - jak działa?

    Czym jest Feedink? To narzędzie, dzięki któremu właściciele e-commerce mogą w prosty i szybki sposób zarządzać plikami produktowymi. System oferuje możliwość konwersji formatów XML, CSV, CRAWLING oraz API, dzięki czemu można je bez problemu zintegrować z nowymi kanałami marketingowymi.

    Jakie przynosi korzyści?

    Posługiwanie się jednym kanałem w sprzedaży internetowej może nie przynieść spodziewanych rezultatów. Wszyscy przedsiębiorcy e-commerce, niezależnie od rozmiaru działalności prowadzą swoje działania we współpracy z co najmniej kilkoma partnerami. Szacuje się, że w przypadku małych reklamodawców jest to ok. 3, a u dużych 20 kanałów marketingowych. Feedink umożliwia wypromowanie produktu na różnych platformach, oferując jednocześnie prostą i szybką obsługę. Dzięki niemu właściciele e-commerce mogą bez problemu dopasować formaty plików produktowych do wybranych rozwiązań. Tym samym reklama produktowa ma szanse dotrzeć do większej grupy odbiorców, co przełoży się na wzrost sprzedaży.
    Analiza wyników

    Poza dopasowaniem feedu do danego partnera istotna jest także analiza naszych działań.Feedink daje możliwość integracji z Google Analytics i systemami porównywarek, dzięki czemu można szybko porównać wyniki i na ich podstawie opracowywać strategię działań.


    Artykuł sponsorowany

    reklama

    Zarezerwuj unikatowy login zanim wyprzedzą cię inni! Włącz się do dyskusji i wymieniaj poglądy na różne tematy z aktywną społecznością.

    Forum pod artykułem jest w trybie "tylko dla zalogowanych".