- Autor: jaceksz
- Wyświetleń: 2795
- Dodano: 2018-10-08 / 11:30
- Komentarzy: 0
Prof. Tomasz Grzyb - jeśli reklama nas irytuje, to już w pewnym sensie jest skuteczna
Z profesorem Tomaszem Grzybem, psychologiem społecznym z Uniwersytetu SWPS - w ramach oddechu od polityki - rozmawialiśmy o sztuczkach jakich używają wielkie koncerny i twórcy reklam, żeby przekonać nas do zakupu konkretnego produktu.
Gościa Drugiej Kawy zapytaliśmy czy psychologowie badali rzeczywisty wpływ reklam na podjęcie decyzji o zakupie jakiegoś towaru, czy da się uodpornić na reklamy i czy jeśli spot reklamowy nas denerwuje, to znaczy że spełnił swój cel - bo wywołał w nas emocje.
Napisz co o tym myślisz!
Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.
Ostatnie Drugie Kawy
Poniedziałek, 16 października
Poniedziałek, 2 października
Polub nas!
Chmura tagów
Ogłoszenia
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że przeglądając tę stronę wyrażasz zgodę
na zapisywanie na Twoim komputerze niezbędnych do jej poprawnego funkcjonowania plików
cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie znajdziecie Państwo na stronie
polityka prywatności.
Kliknij tutaj, aby wyrazić zgodę i ukryć komunikat.