• 0
 
  • Autor: jaceksz
  • Wyświetleń: 829
  • Dodano: 2018-10-08 / 11:30
  • Komentarzy: 0

Prof. Tomasz Grzyb - jeśli reklama nas irytuje, to już w pewnym sensie jest skuteczna

 
 
Prof. Tomasz Grzyb - jeśli reklama nas irytuje, to już w pewnym sensie jest skuteczna

(Fot. Dżacheć)

Z profesorem Tomaszem Grzybem, psychologiem społecznym z Uniwersytetu SWPS - w ramach oddechu od polityki - rozmawialiśmy o sztuczkach jakich używają wielkie koncerny i twórcy reklam, żeby przekonać nas do zakupu konkretnego produktu.

Gościa Drugiej Kawy zapytaliśmy czy psychologowie badali rzeczywisty wpływ reklam na podjęcie decyzji o zakupie jakiegoś towaru, czy da się uodpornić na reklamy i czy jeśli spot reklamowy nas denerwuje, to znaczy że spełnił swój cel - bo wywołał w nas emocje.


reklama

Napisz co o tym myślisz!

Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.