• Autor: jaceksz
    • Wyświetleń: 3000
    • Dodano: 2017-06-27 / 11:30
    • Komentarzy: 0

    Marek Trejda - oszukani konsumenci trafiają do rzecznika codziennie

    (Fot. Dżacheć)

    Niemal codziennie media donoszą o przypadkach oszustw, jakich ofiarami padają konsumenci - podpisując niekorzystne dla nich umowy, albo tracąc znaczne sumy pieniędzy. O tym jak się nie dać i gdzie szukać pomocy, gdy zostaniemy "zrobieni w balona" rozmawialiśmy z Markiem Trejdą - miejskim rzecznikiem praw konsumentów.

    Gościa Drugiej Kawy zapytaliśmy o inicjatywy podejmowane by chronić konsumentów oraz o skuteczność działań opolskiego obrońcy wszystkich kupujących. Dowiedzieliśmy się też czy zawsze możemy zrezygnować z już kupionego towaru lub usługi.
    reklama

    Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
    Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.

    ,
    reklama

    Ostatnie Drugie Kawy

    Wtorek, 24 października
    Poniedziałek, 16 października
    Środa, 11 października
    Wtorek, 10 października
    Piątek, 6 października
    Piątek, 6 października
    Środa, 4 października
    Poniedziałek, 2 października
    Środa, 4 października
    Piątek, 29 września

    Polub nas!

    Chmura tagów

    Ogłoszenia