• Autor: jaceksz
    • Wyświetleń: 2106
    • Dodano: 2017-02-08 / 10:29
    • Komentarzy: 0

    Łukasz Śmierciak - czekamy na opinie w sprawie strategii promocji Opola

    (Fot. Dżacheć)

    Z naczelnikiem wydziału promocji w opolskim ratuszu Łukaszem Śmierciakiem rozmawialiśmy o - poprzedzonej sześciomiesięcznymi przygotowaniami - koncepcji strategii promocyjnej Opola z hasłem "Opole nadaje rytm" i edukacyjnym show szykowanym na 800-lecie miasta.


    Zapytaliśmy czy badania doprowadziły do odkrycia "wstrząsającej" prawdy o tym, z czym w Polsce najczęściej kojarzy się Opole, i jakie inne elementy wiedzy z badań znajdą się w - konsultowanej obecnie z mieszkańcami - strategii. Naczelnik zdradził nam gdzie już teraz można sprawdzać swoją wiedzę o Opolu, żeby w kwietniu wziąć udział w wielkim konkursowym show.
    reklama

    Dziel się swoją opinią i dowiedz się co myślą inni.
    Włącz się do dyskusji z aktywną społecznością 24opole.

    ,
    reklama

    Ostatnie Drugie Kawy

    Wtorek, 24 października
    Poniedziałek, 16 października
    Środa, 11 października
    Wtorek, 10 października
    Piątek, 6 października
    Piątek, 6 października
    Środa, 4 października
    Poniedziałek, 2 października
    Środa, 4 października
    Piątek, 29 września

    Polub nas!

    Chmura tagów

    Ogłoszenia